לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא, זה לא הבלוג שישנה את חייכם אבל אולי משהו מהדברים ייגע בכם ויגרום לכם להסתכל קצת אחרת על עצמכם ועל אחרים... שווה לנסות לא?

כינוי: 

בת: 37

ICQ: 171441467  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

לא שאני סופרת


אבל בלי ששמתי לב אני
כבר שנה בצבא
זאת אומרת שבדיוק חצי מאחורי
ועכשיו בא מפקד חדש
וצריך להתרגל
ובכלל זאת תקופה כזו של שינויים והתחדשות
ואני רק רוצה שהשנה הקרובה תעבור לי מהר ובכיף
בדיוק כמו הקודמת

רק בלי תורנויות מטבח :)

 

שנה זה לא הרבה זמן בכלל

בהתחשב בעובדה שאני סופרת אחורה בחודשים

11 מעכשיו...

נכתב על ידי , 18/4/2006 18:26  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



24,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtinkerbel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tinkerbel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)