לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא, זה לא הבלוג שישנה את חייכם אבל אולי משהו מהדברים ייגע בכם ויגרום לכם להסתכל קצת אחרת על עצמכם ועל אחרים... שווה לנסות לא?

כינוי: 

בת: 37

ICQ: 171441467  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

משהו אחר


סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר.
טוב יותר? רע יותר?
לא יודעת מה יותר.
משהו אחר.

 

המפקדת שלי עוזבת או יותר נכון עוברת תפקיד
אני אפילו לא יכולה להתחיל להסביר עד כמה זה קשה לי
עד כמה אני אוהבת אותה וכמה אתגעגע
כמה משמעותית היא בשבילי, כמה אני מעריכה אותה

 

בא מפקד חדש
וזה כל כך שונה וכל כך מוזר
וצריך להתרגל
לאט לאט

 

סוג של התחלה חדשה, שיהיה לי בהצלחה...

נכתב על ידי , 28/4/2006 18:19  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



24,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtinkerbel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tinkerbel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)