לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life- one fucking soap opera


הוא נתן לה 12 ורדים. 11 אמיתיים ואחד מזויף ואמר לה, כשהאחרון ינבול, הוא יפסיק לאהוב אותה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009


 
 
וואי וואי, כמה זמן לא הייתי פה.. הגיע הזמן לעדכן :]
אז מה היה לנו בחודש+ האחרון?
היינו אצל מרינה, אני, נטי ומאיה, עשינו ערב יפני חח הזמנו סושי והיה כיף :]]
בשלב מסוים אני ונטי התחלנו להתחרפן עם הסלט [אם ככה הדבר המגעיל הזה נקרא] ועם הוואסבי, מרחנו אותם אחת על השניה
והיה מצחיק XD [אין תמונות אז גם אין דרך לתעד את זה וטוב שככה חחחחח]
מאוחר יותר נטי ומאיה עשו פרישה הביתה ואני ומרינה יצאנו לסיבוב בכל חור בגני אביב [ואני מתכוונת לזה]..
 
היה את פורים, שהיה ממש ממש סבבה, קצת משעמם, כמו בכל שנה, אבל אנחנו אופטימים :]
 
גדנ"ע 2009 בין התאריכים 22.3 - 26.3 היה אחד הדברים ! זאת ממש חווית חיים חד פעמית. לא היו ולא יהיו עוד דברים כאלה !
זה לא כמו צבא, אולי מבחינת המשמעת כן, אבל בקטע החברתי, אתה נמצא עם חברים ועם אנשים שאתה מכיר, במשך שבוע, אתה עושה איתם
הכל, מתקלח, ישן, אוכל, עובר משימות.. לדעתי, מי שלא נסע, הפסיד ממש ממש בגדול וחבל.
זה משהו שאני לא אשכח אף פעם :] [ויש תמונות]
 
התחלתי לרקוד גם, משהו שיעביר לי את הזמן פעמיים בשבוע, לנסוע להופעות, לראות עולם, אני אוהבת שינויים ורוצה להוציא מזה רק כיף וטוב :]
 
סיכום החודש וחצי האחרון..
אממ.. היו לי אבדות מאוד יקרות... אנשים שאיבדתי, עבודה שאהבתי, ולפעמים זה מצליח לשבור אותי.. אבל אני גם מסתכלת על הצד השני שיש בזה
ואני אומרת לעצמי, אני כולה בת 17, עוד לא ראיתי כלום והחיים עוד לא התחילו לי.. אני אומרת תודה על כל יום שהחיים נותנים לי ורוצה לנצל בכל יום כזה
כל שניה ושניה שניתנת לי, כי סך הכל אני חיה פעם אחת, אני רוצה לנצל את הילדות שלי, להפוך אותה לשמחה ויפה כי אם אין אני לי, מי לי? אם אני לא אעשה
את זה, אף אחד לא יעשה את זה בשבילי..
אני לא אומרת שאדם לא יכול לחוות דיכאונות בחייו, כולם אנושיים, כולם טועים וכולם חווים דיכאונות ושמחות..
אבל אני אומרת, תהנו מהחיים, נצלו אותם כמה שאתם יכולים..
יש משפט שאני מאוד אוהבת... "חייך אל העולם, והעולם יחייך אליך חזרה.." :]
ואם הגורל הכתיב לי שאני צריכה לאבד את אותם הדברים שאיבדתי, אני כנראה צריכה להבין איפה טעיתי ולהתמודד עם זה..
סך הכל, היה חודש סבבה לגמרי, אני נמצאת הרבה עם אנשים שיקרים לי, חברות שמלוות אותי המון זמן, אני יוצאת, אני מקדישה זמן לבית..
היה באמת חודש שדורש ציון :]
 
אז... מספיק חפירה, נעבור לתמונות, הן ימחישו יותר את מה שאמרתי :]
 
פורים:
 
חחחחחח לא יודעת מה קרה פה
 
 
 
אני וטולי :]
 
 
חח אני ואפי :]
 
ואחרונה חביבה - אני ונשות חיי 3>
 
 
ונעבור לתמונות מהגדנ"ע:
איריס, אורלי, אני וחנה באחד הערבים הכי מצחיקייםםם בעולםם ! D:
 
ביום של המטווחים :] [היה אחד הדברים !]
 
במבט אחורי :]
 
 
אני ויסמין בקפיצה מוצלחת ביותר D:
 
אני וליז ביום שדאות :]
 
אני ומרינו :]
 
 
אפי, מרינו, אני וליז
 
ושוב אנחנו בתוספת מיטל :]
 
דובון חורף שכמותיי ^^
 
 
 
 
אני ומרינו :]
 
אני ופוסיק שלי :]
 
חול? טעים ! קוצים?! נעים !!!
 
 
אני ואוליבר המתוק :]
 
 
מה חשתי לרגע, אני לא יודעת חחח
 
 
תנו לאכול בשקט חחח
 
אני ומיטל :]
 
 
אהבתי :]]
 
 
ואותה אהבתי במיוחד ! :]
 
צוות 7 ! מה המסר?! להיות עשר ! זה המסר !!! [ופה כבר עלינו שוב לאזרחי] עם המפקדת :]]
 
וככה נראים אחרי 5 יום ללא שינה - מעוכים !!! [בדרך הביתה] :]

 
זהווו ! עד פה להיום :]
עבדתי קשה על הפוסט הזה, אני דורשת תגובות !
יום טוב :]
 
נכתב על ידי , 6/4/2009 13:02  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 193711954 

תמונה




3,379
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYanchik ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yanchik ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)