לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

magic or tragic?


בבלאגן די רציני, אני אכתוב את הכל תחת זהות זמנית.

Avatarכינוי:  מאוהב בסתר

בן: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

תגובה לתגובות


בקשר לכל התגובות החיוביות- ממש תודה, זה עושה לי טוב על הלב.
ועכשיו לעיניין, תגובות רעות טיפה:
אז, תומר יקירתי(ובדקתי שזה יקירתי) עדיף להיפגש פנים מול פנים, הוייתי הורג כדאי שזה ייקרה, אבל מה, אנחנו רחוקים בשוכנות. אז אני שמח בכל ממה שיוצא, אני באמת מאושר שאנחנו מדברים, שהיא מתיחסת אליי, אבל בכ"א, להיפגש בטח בהמשך.
הפוסט האחרון של חודש שעבר, היה פוסט מטומטם שנבע משיעמום והרבה עצב. מי שמתעניין- הייתי שותה פעם שהייתי עצוב, אבל אני משתדל שלא. זה היה מצב רוח מה זה רגעי וחולף. ממש כמו הלהקות שהמושפעים הולכים אחריהן. ולדובדבן שבקצפת הפוסט ההוא, שירה: אני חייב לציין שאת צודקת. אין מה לומר אחרת. לא מעניין אותי רק היופי של הבחורה, להיטפך, אני בוחר לפי אופי בלבד. זה רק היה יום כזה מסוג הימים שאני מחכה שייגמרו, והוא נגמר תודה לאל. ד"א, הבחורה שאני מעוניין בה, שקטנה ממני בשנה, בעלת אופי ועקרונות שהיא לא תתפשר עליהם. וזה מה שמשך אותי בהתחלה. אחרי זה כל ההיכרות שלנו הבנתי כמה אני והיא דומים.ואני רוצה לשנות את השם של הבלוג, סביר  להניח שאחרי שאני אסגור את הפוסט ואלחץ שמור. אני לא קטנוני, אני פשוט מבהיר דברים, כי אני עצלן, ולא אתחיל להגיב לכל אחת ואחד שיגביו לי.
המצב רוח של אתמול לא נשמר, הוא די התקלקל, אבל עוד מעט אני והיא נדבר(היא ממש אמרה שהיא זקוקה לשיחות שלנו) ואני בטוח שזה ישתנה מהר מאוד(המצב רוח).
שמח שבסוף היא לא יצא
כנראה שטחי רדוד ומשעמם, אבל טיפה מאושר
מאוהב בסתר
נכתב על ידי מאוהב בסתר , 2/11/2007 21:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



308

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאוהב בסתר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאוהב בסתר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)