לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

magic or tragic?


בבלאגן די רציני, אני אכתוב את הכל תחת זהות זמנית.

Avatarכינוי:  מאוהב בסתר

בן: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


בשביל הרקורד. קוראים לי דניאל. אני לא אומר את שמה של חברתי, למרות שאני אוהב אותה אני מרגיש כיאילו שזאת בגידה-ואני גם בטח צודק. אז השם המקורי שנתן ד"ר קלסו לאחת המתמחות "גלאגאטור". זהו שמה של חברתי. בסוף לא דיברנו, לא נפגשנו. רק אס אמ אס עלוב. "אני לא יכולה" וזהו. המצב רוח בתחתונים, הכאב ראש בשמיים, ואני בין לבין.
מחכה שתתקשרי אליי, תאמרי לי שאת אוהבת אותי, שנפרדת מהזבל ההוא, ושאת מתה לראות אותי. אני לא אענה, רק ארוץ לתחנת האוטובוס, ואסע בדרך הכי מהירה אלייך. ממש כמו בכל החלומות שלי בלילות האחרונים. ככל שאני מנסה לדמיין את פנייך, הן חומקות ממני.
מאוהב מאוכזב ופגוע, דניאל, או אם תרצו- מאוהב בסתר.
נכתב על ידי מאוהב בסתר , 3/11/2007 20:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



308

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאוהב בסתר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאוהב בסתר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)