לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

magic or tragic?


בבלאגן די רציני, אני אכתוב את הכל תחת זהות זמנית.

Avatarכינוי:  מאוהב בסתר

בן: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אז ככה:


רציתי שנדבר בפלאפון- היא הייתה בדרך לחברה

רציתי שנדבר מאוחר יותר באיי סי קיו- דיברנו קצת, והיא חולה אז היא חייבת ללכת לישון כי היא ממש "מתה"

רציתי שנדבר בפלאפון- היא לא יכולה היא "מתה"

רציתי תמונה- "כל התמונות שלי במחשב מכוערות"

כל יום אני מקווה להיתקל בה- רק מחר לא. שהיא באמת חולה, שלא תבוא, שתרגיש חולה, כמו שהיא גורמת לי להרגיש, שתדע מה זה כאב  וייסור כמוני. שתפסיק להיות עיוורת, ותגיע אליי כבר לעזאזל.

אני כ" פטאתי לפעמים שזה פשוט מפחיד. כל לילה, אותו חלום ואותה תקווה שניפגש.

 הגיע הזמן שאני אתמקד במה שחשוב. ואפסיק לחכות ליד המחשב שהיא תתחבר. לנסות לדבר איתה, אני מנסה יותר מידיי, רק להפסיק. 

מאוהב בסתר.
נכתב על ידי מאוהב בסתר , 5/11/2007 22:09  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



308

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאוהב בסתר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאוהב בסתר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)