לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

magic or tragic?


בבלאגן די רציני, אני אכתוב את הכל תחת זהות זמנית.

Avatarכינוי:  מאוהב בסתר

בן: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

תובנה מחודשת.


אז היום, בנסיעה עם אבא, התחלתי לספר לאבא שלי מה קורה איתי באמת, והוא הסביר לי שני דברים:א. לברר לאן היא נעלמה, ואם מסתבר שלא מתאים לה לדבר איתך, פשוט להתרחק. הוא אמר לי בפעם השנייה, שמי שרוצה לדבר איתי, ורוצה אותי, תהפוך עולמות בשביל להגיע אליי, ושאין צורך לייחס לדברים כאלה כ"כ חשיבות כי היא לא הראשונה ולא האחרונה. אז התרחקנו ו...? אני מניח שלא קרה כלום, ואם צריך לקרות-היא תיזום ייקרה. תסמכו עליי. כל הבנים צריכים להתבגר לפעמים, אבל רק קצת, להישאר טיפה ילד זה תמיד טוב. הכל נראה לי הרבה יותר פשוט וטוב עכשיו.
ד"א אני לא סוגר את הבלוג, אני פשוט אכתוב על תקריות שונות שלי עם בנות
ד"א2 זה לא אומר שלא אהבתי אותה באמת, גם בכתיבת המילים האלה אני עדיין מאוהב. אני פשוט מבין יותר את המצב וזה יעזור לי או להתגבר, או להיות ידיד לייט שלה, ממש כבר לא משנה
מאוהב בסתר.
נכתב על ידי מאוהב בסתר , 13/11/2007 22:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



308

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאוהב בסתר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאוהב בסתר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)