לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


http://greenrabbithole.blogspot.com/

1. מה התשוקה שלך?
אני מתלבט בין מוזיקה, לצחוק ואנשים.
כשאני שומע מוזיקה אני יכול להיות מאד מרוכז. אני אוהב להפריד בראש את כל הכלים (גיטרה, תופים, באס וכו') ולנסות לחזור אחריהם, בראש. אני בעיקר מתחבר למוזיקה עם גרוב טוב, כשאני יכול לתופף איתה ולהתלהב או להמהם לעצמי את הבאס. אני גם אוהב לנגן ולאלתר, כשאני מצליח לאלתר קטע טוב שישב לי בראש אני מאד שמח. לפעמים אני מסתובב עם הרגשה שאני הולך להתפרץ עם מוזיקה, עד שאני מנגן, בדרך כלל יוצאים לי ככה דברים שנשמעים מאד טוב.

נכתב על ידי , 11/12/2007 21:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Sticking Points


נקודות דביקות נכון לעכשיו:
  • קינו - לעשות הרבה הרבה הרבה יותר קינו. אפילו לעשות יותר מדי עד שאני אבין כמה זה מספיק. אפשר ללכת לפי שיטת דימיטרי (boston style kino)
  • הבעת עניין - להראות לבחורות שאני מעונין בהן. להסתכן בדחיה. אני עושה את זה לפעמים, אבל יש מקרים שאני מורח את זה או שאני בכלל לא מביע עניין.
  • מיניות - לדבר יותר על סקס. להשתמש ב-sexual barriers
אני בוחר לעבוד על 1 ו-2
Babylon Hebrew-English
כרגע
adv. now
 
רגע
nm. instant; moment; minute, jiffy, second; suddenly

נכתב על ידי , 7/12/2007 21:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיור בלוגים PU


קראתי כמה דברים מעניינים ב-Charisma Tips:


Naked Openers - הכותב אומר לפתוח עם ה-true naked self, ונותן כמה פתיחים שמאפשרים להיות עצמך:
Bar or social event openers
• “Hi, my name is ____________. What is yours?”
• “I haven’t met you yet. What’s your name?”
• “So I hear it is really hard for guys to approach a girl they are attracted to. I thought I’d try it out. Hmmmm [confident pause] guess it’s not so bad. “
• “You know there is something about you that made me come over and talk to you. I’d like to figure out what that is.”
• “So what is your group’s mission tonight? Ours is to avoid just talking to ourselves all night and meet some new people.”
 

These are openers to use in situations where socialization are implied, cocktail parties, at the bar, house parties, etc. Usually I follow them up with asking for their name or introducing myself


Daily life openers
• Talk as loudly and energetically as you can without yelling to a friend walking down the street and anyone beside you that looks at you include in your conversation.
• Ask for a recommendation while standing in line, and then give yours.
• “What’s your favorite one? Why that one?” standing next to someone browsing.
• “Ok, you’ve got the job. I just hired you as my ________ consultant and I need your help, this is what I’m looking for (or to do).” Use when shopping for clothes, food, a gift, etc and insert the word culinary, fashion, gift, etc into the blank. Keep the second part very general so they can easily help.
• “You look interesting, I had to come up and talk to you, but I’m shy [confident grin]. What’s your name_______?” [Credit Wayne Elise]

These daily life openers are better used when meeting people as you live your normal life walking around in an environment where socialization is not always implied.


The Power of Introduction - כבר קראתי את זה ונראה לי שזה עובד. פשוט להציג את עצמך למי שאפשר ואז לדבר עם המטרה.


Reverse Isolation - חשוב מאד, כנראה שנפלתי על זה בשבוע שעבר. במקום לבודד את הבחורה מהקבוצה שלה, לעשות כמה שיותר מול הקבוצה שלה, עד שהם מבודדים אתכם או עד שנעשה לכם קל להתבודד לבד. לפי מה שהוא כותב שם אפשר לשבת ולמעט להגיד שלום ולהציג את עצמך לשאר הקבוצה, לדבר רק עם המטרה. הם כבר יבינו לבד מה הולך ולא יפריעו אם הולך טוב




אחר כך קראתי ב-Charisma Arts:



You are who you Attract Part One - המאמר עוסק באישיות (having a personality).

Troy אומר שרוב הגברים נוהגים להמעיט בחשיבות הדברים שהם מתעניינים בהם, ולהציג את הדברים שהם חושבים שמעניינים בחורות. לא הרבה אנשים מראים או יכולים להראות כמה הם מיוחדים. דברים כמו:


What they were like in high school…

Who their role models are…

Their eccentricities….

What was the last place they’ve been to that absolutely took their breath away…

That they’re nicknamed “Jim the Bulldozer” among their peers…

What makes them tick…

Their most embarrassing moment…

OR Their favorite super power to have….


משפט מפתח - "it only takes seconds to hook a girl by saying something unique about you"

הוא אומר שרוב האנשים לא מציגים את עצמם בגלל פחד שישפטו אותם. הוא ממליץ לשים זין על הפחד הזה ועל כל מי ששופט אותך.


לקינוח הוא ממליץ על שני דברים:

  1. לא להרשים בנות ולא לחשוב על נושאים שיעניינו אותן. לא לזייף דמות אחרת בשבילן
  2. לדבר על עצמך מכיוונים שונים וזוויות שונות. אם אני לא זוכר, לכתוב יומן (מממ)

5Key Mindsets to Succeed with Women
Troy מדבר שם על משחק פנימי, ועל האמונות שכדאי שיהיו לך.
  1. אני יכול לשלוט רק בעצמי ובלוגיסטיקה
  2. השטח הוא הספר שלי
  3. אניגמיש ואני יכול להתאים את עצמי לכל מצב
  4. אני לא צריך להוסיף יכולת (skill) חדשה, אם עוד לא פתרתי בעיה שיש לי (sticking point)
  5. אני אהיה מיני (sexual) עם (כל) הבנות שאני מתקשר איתן
להמשיך לסכם
נכתב על ידי , 7/12/2007 20:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 38





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsocialskydiver אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על socialskydiver ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)