לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי!


החיים שלי ומה שמסביב...

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

שלומלום


היום עשיתי בחינה בג"ג ואני מקווה שהצלחתי בבחינה.....

היום המורה שלי עשתה העברת מקומות ובכיתה רק אני וחברה שלי

ועוד שני בנים מהכיתה שלנו נשארנו במקומות שלנו......

טוב שלחו לי הודעות אני מחכה

            מששעעממםם לליי!!!

נכתב על ידי , 13/11/2007 16:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום קיבלתי במולדית 94 יייייוווו


היום היום זה קרא קיבלתי 94 יש לי יום שישי הפוך יייייייייווווווווווווו    :)
נכתב על ידי , 9/11/2007 20:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^_^ שובבה וגם שווה ^_^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^_^ שובבה וגם שווה ^_^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)