לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני גר בבאר שבע מגדל כלב ותוכי :D והבלוג הזה משיעמום>> תהנו!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

השיר הכי אמיתי


אמא אמרה לי: דני!
ילדי הוא גיבור ונבון
ילדי לא יבכה אף פעם
כפתי קטן

אינני בוכה אף פעם,
אינני תינוק בכיין
ורק הדמעות, הן בוכות
בוכות בעצמן

פרח נתתי לנורית
קטן ויפה וכחול
תפוח נתתי לנורית
נתתי הכל

נורית אכלה התפוח
הפרח זרקה בחצר
והלכה לה לשחק
עם ילד אחר

אינני בוכה אף פעם,
גיבור אני, לא בכיין
אך למה זה אמא, למה
בוכות הדמעות בעצמן

********************************

השיר מראה שההורים תמיד מצפים ממני ליותר ולא יכולים להבין שגמני יכול לפשל!

אתה מביא לבחורה משו,סבבה,ברגע שאתה מביא יותר מידי היא פשוט תשכח ממך ותיקח רק

את הדבר הטוב שהבאתה ותלך למישו אחר ,שאגב לא הביא לה כלום!

ואני כעיקרון לא בוכה בחיים!!!!!!!

אני ממש לא בכיין....אבל מה לעשות ...לדמעות שלי יש רצונות משל עצמם...והם יוצאות מתי שבא להם!

ואגב,האמא בחיים לא תענה למה זה קורה....כי היא לא תבין שאתה כמו כולם!

חולה על השיר הזהה

נכתב על ידי Magos , 26/10/2007 11:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Magos

בן: 32

ICQ: 234746774 



תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMagos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Magos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)