לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור חייה של דור


תקראו מעניין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

קוראים לי דור


שלום = ) קוראים לי דור אני בת 14 מהמרכז ..

בבלוג הזה אני יספר לכם כל מה שעובר עליי , מכירים שאין לכם עם מי לדבר? כשזה קורה לי אני חייבת לכתוב למישהו , אז מצאתי פיתרון הבלוג הזה.

מקווה שאני יעניין אותכם , החיים שלי ממש טלנובלה ; ]

 

לתאר את עצמי ? אז אני ככה.... עיניים ירוקות שיער חום חלק ארוך צבע עור שחום ואף כפתור , אני לא רזה ובכלל לא שמנה פשוט רגילה אבל הייתי מתה להיות כמו כל הילדות האלו שאוכלות בלי סוף ולא משמינות =\ שונאת אותן !

איך אני בחברה? אולי לא תאמינו .. אבל אני הכי מקובלת טוב לפחות הייתי תמיד עכשיו אנחנו חבורה כזה של הכי מקובלות

אני 5 בנות : אני - דור ,

החברה  טובה שלי שעלייה תשמעו הרבה - קים

שתי חברות ממש ממש טובות שלי - ירדן ויובל

ועוד אחת שעלייה גם תשמעו לא מעט ... - רוני

 

בטח מעניין אותכם איך כל אחת נראת  ומה בעצם האופי , אז ככה :

קים - עיניים חומות , שיער שטני מתולתל אף סולד וגוף פצצות... היא אחלה של ילדה  , מלא בנים מתחילים איתה היא תמיד מתלבשת יפה ומטופחת , היא עושה מלא פנים חח ... ותמיד אומרת לי שהייתה רוצה להחליף איתי שיער אבל הייתי מתה לתלתלים ! טוב היא באמת ממש חמודה אבל היא מפונקת ולפעמים עושה קטעיים ממש מגעילים והיא גם קנאית לאלה

אבל זה כבר משהו אחר בהמשך תדעו עלייה הרבה יותר ..  = )

 

ירדן - שחומת עור עיניים כחולות  אף מושלם, קצת מלאה אבל יפה מאוד , היא פשוט נשמה היא קצת טיפשה חח אבל אני מתה עלייה ככה ... היא תמיד נראת טוב והיא כל הזמן עושה דיאטות!! =\ למרות שהיא נראת סבבה..

כל הגדולים מתים עלייה  ! אבל היא ביישנית ..

 

יובל - גוף מושלם! גבוה ורזה ותמיד אוכלת (!!) עיניים חומות דבש ושיער חום כהה אף סולד ויפה .

יש לך חבר בכיתה  י'א קוראים לו אלון הוא חתיך חבל על הזמן הם ממש אוהבים אחד את השני, יש לה הרבה מחזרים !

תמיד היא נחמדה לכולם יש לה קטעים לא יפים שתשמעו עליהם הרבה אבל איכשהו היא תמיד יוצאת בזול מהכל . כולם קוראים לה יובי .

 

רוני - עיניים ירוקות סיניות גוף יפה שיער בלונדיני עד הכפתיים גלי , יפה מאוד

היא ילדה ממש חמודה אבל היא ממש רעה לאחרים היא נקשרת לכמה ואחרי כמה זמן כבר לא מתייחסת אליהם ..

אני אוהבת אותה הרבה אנחנו מסתובבות מלא יחד! אני לא רוצה שתעשה לי אותו דבר אני מקווה שזה לא יקרה..

היה לה חבר גדול והיא זרקה אותו ועכשיו היא אוהבת אותו חח..

הרבה אוהבים אותה

אבל לא כלכך את האופי שלה .

 

טוב אז קצת כל עצמי ..

אין לי חבר כרגע , אני מתלבטת בין שניים... =\ אני ממש מבולבלת טוב אמא שלי קוראת לי לאכול ..

 

נדבר אחרכך :) ביי ביי אוהבת דור

נכתב על ידי , 26/10/2007 14:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

גיל: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדור של בן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דור של בן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)