לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אל תחיו, בסוף זה יהרוג אותכם T_T


I Am & My Self :]

Avatarכינוי:  =shani=

בת: 29

ICQ: 340763078 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2009

הכי מצחיק בארץ!!


http://www.youtube.com/watch?v=vhmlOHDbBHQ

 

צריך לתרגם לאנגלית ולהפיץ בכל העולם! =]

 

-

יעלוווש =]

רצית שאני יכתוב על העוגת גלידה נכון?!

יום ראשון הלכנו אני יעל גל ועומר הלכנו לסטופמרקט וקנינו חבילת גלידה ענקיתת!

היה טעים במיוחד XP

נכתב על ידי =shani= , 15/1/2009 17:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי D:


 

עליתי עכשיו למכולת לקנות דברים לשי לחיילים. הלוואי שזה יגיע לבן דוד שלי.. השקעתי

לא שמעו ממנו מאז שהוא נכנס לעזה, כבר שבועיים.

דיברנו עם אמא שלו- דודה שלי, מסכנה היא כל-כך דואגת. לקחו את הפלאפונים לחיילים ואפילו שיחה אחת הוא לא עשה..

היועצת ביקשה רשימה של כל הילדים שיש להם קרוב משפחה בעזה כדי לעשות שיחה משותפת או משו [?]

הבנתי כמה בנדוד שאני רואה פעם בשלושה חודשים בערך חשוב לי..

 

                                                                      שיגמר כבר..

-

יום שישי היינו בגאלה, היה ממש כיף =]

היום היה יומולדת למזל המחנכת הכי מדהימה ביקווום! X]

פפפ אני ממש לחוצה כל הזמן.. כנראה בגלל זה אני תפוסה ..

=============================================================================

 

זיהו אינלי מה לכתוב יותר ^^

אוהבת 3>

ומעכשיו אני יעדכן רק שיש משו חשוב

בהביי..

נכתב על ידי =shani= , 11/1/2009 19:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערב טוב :)


Today Today Today

Was A Wonderful Day

איזה טמבל חמוד ומצחיק XD

 

כמובן שקמתי בבוקר באיחור.. לפחות דחו את ההכתבה בערבית XP

בתיאטרון היה ממש כיף! אחד השיעורים הטובים! היה ממש מצחיק והלך לי טוב במערכון ..

[שיחקתי מישו שהיה בכלא ורוצה להתקבל למסעדת: "לה פטיט" כי הוא אוהב לבשל (קורנפלקס)]

-

מאוחר יותר היה שיעור פתוח בהיפהופ.. היה אימון קשה היום הזעתי כמו חמווור איזה כיף =]

-

ועכשיו דפקו בדלת ילדי כיתה ו' כדי למכור פרחים.. 20 שקל זה קצת המון בשביל כלניות שנובלות אחרי יומיים!

נזכרתי בימים בהם אנחנו מכרנו פרחים בשמחה.. אז קניתי :S

-

ממש כיף לכתוב פה שוב..

אני רוצה לעשות עיצוב חדש אז למי שיש רעיונות.. בכיף

 

*ירדן: אם אתה רואה: תזכור לעשות סקיצה!*

 

 

אגב..

"תתחילו לדבר ב"שפת הרשע"! בסוף כל שיחה תכתבו מילה מהשורש ר.ש.ע זה הסטייל של השנה- תעבירו"

מי יודע אולי זה מגניב..

אז...

 

ביי מרושעים ^.^

 

 

נכתב על ידי =shani= , 8/1/2009 17:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



[= פוסט חזרה =]


קודם כל אני חייבת להגיד שהחלטתי לחזור לישרא

בגלל יובל שפירא המדהימהה! הידועה כ- הפרה הכי

יפה בארץץ, רוחמה שלי D:

 

אז רוחמהל'ה הפוסט הזה מוקדש לך XP מקווה שתקראי :)

 

-

טוווב.. מוזר לי לכתוב כאן כלכך הרבה זמן..

היא פתאום באה ואמרה לי להמשיך לעדכן ואז חשבתי לעצמי... היי?! למה לא?!

אבלל.. אני לא יעדכן הרבה.. רק שאני יזכור או יתחשק לי ויהיה לי על מה..

-

שתהיה לכולם שנת 2009 מוצלחת X]

ושהמבצע המיותר הזה יגמר כבר.. שם מוזר אה?!

"עופרת יצוקה" חחה ואטאבר..

-

הלכתי להכין עוגת ביסקוויטים עם רוחמה ואבישגוווש P:

 

אוהבת את כולכם.. 3>

שניני


 *רוחמה ככה את

                                  נראית XD חח סתם*

 

עריכה:

סאפ מזלטוב אחי =]

תום אוהבתותך המווון.. עוד שבוע 8 חודשים D:

נכתב על ידי =shani= , 7/1/2009 18:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,454

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=shani= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =shani= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)