לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של יעל




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מרגישים אהבה...


היי!

חזרתי!

כמו שהבטחתי.... כל ערב!

אז ככה יש מישהו בכיתה שלי שהציע לי חברות!

איזה ממי הוא נכון??????????????????????????

טוב אבל זוכרים בקר למשהו שאני צריכה לברר?

אז התברר שזו סתאם שטות אבל למי שיש YES נכון הנפילים מ'זה שולטים?!

טוב טוב אתם לא חייבים לענות!

אז אני רוצה להגיד לכם משהו....

אחותי(עדי) היא גולשת בפורום רדיו בטיפו היא רוצה להזמין אותכם עליו אז הכתתובת לפורום הזה היא:

http://www.tipo.co.il/apps/forum/forum_topics.asp?FID=86

היא אומרת שהפורום פצצה אז כנסו לאיליו!

נ.ב-הכינוי שלה זה עדידוש ותגידו שעדי הביאה אותכם!

מהבלוג של............. יעל!

טוב עד כאן!

דיי ארוך הבלוג להפעם אבל מחר יש לי דרמה!

טוב מזלוש!

נכתב על ידי יעל » , 28/10/2007 20:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חושבת עליו...


היי זאות יעל!

זוכרים אותי?!

יופי!

זה היום הראשון לכתיבת הבלוג באמת חלק מחיי אני מלאת התרגשות!

אז ככה

 

בלוג יקר:

היום היה ממש מתיש!

לחזור לביה"ס עם הרבה ש"ב

כל השבת לעשות ש"ב זה כ"כ לא הוגן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יש לי חיים!

ולא כ'חננה' וגם יש לי מישהו חדש... ואני חושבת עליו דיי הרבה! אבל פרטים?

מחר!

 

אבל לעניין יותר יפהלא תאמינו מה גיליתי היום!

מחר אני לא הולכת לביה"ס בינתיים אני לא יכולה לגלות אבל מחר אני מביטחה שאני יספר לכם!

 

אבל עד אז מזלוש(להתראות)

 

נ.ב

שחכתי להגיד אם יש לכם הערות או שם יותר נורמלי במקום 'בלוג יקר' אתם מוזמנים להגיד!

ולהגיב בכלל!

אז מזלוש!

נכתב על ידי יעל » , 27/10/2007 18:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להתחיל את החיים מחדש


היי,קוראים לי יעל ואני בת 12 וחצי ו... תמיד יש לי סיפורים והרפתקראות מעניינים לספר אבל לאפח'ד אין זמן... מכירים את ההרגשה?! חלקם יודעים וחלקם לא... אז החלטתי לכתוב בלוג! למה שלכולם יהיה ולי לא?! אז... כל סוף יום אני יכתוב פרק חדש לבלוג

ועד אז מזלוש(להתראות)!

נכתב על ידי יעל » , 26/10/2007 16:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  יעל »

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעל » אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעל » ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)