לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Here i am ; This is ME.


My Liiiiiife

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 280049290 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

מסע מבראשית 2008 !!!!!!!!!!!!!!


מסע מבראשית 2008

חלום של מסע !

טוב יש לי כ"כ הרבה לספר,

אמנם באיחור אבל אני חייבת!

היה פשוט מושלם אין מילים אין !!!!!!!

כאילו אני יכולה לחפור פה שעות

אבל זה לא יגיע לרבע ממה שהלך שם!

הימים הראשונים

לילה בלי שינה ואח"כ הליכה בהרים

שבחיים לא חלמתם לעלות כאלה הרים!!!!!!!!!!!

בחום,חום רצח!

כל הארץ גשם אבל במדבר הזה ח=ם

והעייפות שגוברת מרגע לרגע.....

כאילו ייאוש עצום.

אבל בזכות המוטיבציה של כולם

והיכולת לעזור לזולת

הצלחנו!

נישמע עלוב אבל זו האמת..

אחרי היום המעייף הזה הגענו ב4 לאוהלים

יוווווווווואו מ ז ע ז ע !!!!!

לא האמנתי שאני שם כל הלילה בכיתי,

התקשרתי לנוני ואיכשהו בזכותו נירדמתי.

אחרי הלילה הזה הינו צריכים להמשיך ללכת

לילה בקושי בשינה, שינה מעצבנת!

אבל המשכנו האמנו אחד בשני...... (:

אחרי הלילה הזה ישנו במאהל בדואי

יעני אנחנו הינו סירחון של החייייייייייייים!

לא היו מקלחות ופתאווווווווום

מיקלחת!

יואו זה היה תענוג של החיים כאילו [:

אח"כ חגגנו לאתוש וריני יומהולדת

כן כן באותו יום חח

היה משמח וכיייייייייייייייייייייייייייייייף.

אחרי לילה גם שעבר עליי גרוע \:

המשכנו בטיול,

הלילה אחרי זה היה בצימרים כאלה, ביקתאות

היה ממש ממש ממש ממש כייייייייייייייייייייייף !!!!!

ישנתי סוףסוף על מיטה,כרית,מזגן

יואאאאאאאו כ"כ הערכתי ת'טכנולוגייה הזאת D:

ואז הלכנו להתנדב אם אני לא טועה לקשישים

זה היה הדבר הכי מרגש ומשמח שעשיתי בחיי!

פשוט לראות אנשים כפול 4 מהגיל שלך

כמה מילה אחת,ליטוף,חיבוק

יכול לעזור להם,לשמח אותם, פשוט מדהים!!!!

הכרתי המון סבתות מגניבות רקדנו צחקנו ציירנו

נתן לי חשק עצום להתנדב!!

[:

אני לא ממש זוכרת את הסדר של הדברים

אבל אני זוכרת שהיה את המופע הזה של בראשית

שלא הפסקתי לבכות!!!!!!!!

מרגש ברמה טוטאלית!.....

הר הרצל היה אחד הדברים העצובים והמרגשים שחוויתי

לראות את כל הקברים האלה.......

יד ושם כנ"ל פשוט מזעזע לדעת מה אנשים עברו

פשוט להתגאות שקמנו על הרגליים והקמנו מדינה!

אין כלכך הרבה דברים נכנסו לי למוח

פעם לא היה אכפת לי מכלום,

עכשיו הכל משנה לי הכל!!!

בגן הורדים היו בעיקר צעקות D:

אבל היה כיייייף [:

הימים האחרונים היה פשוט מדהימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כ"כ נהנתי בהם למות!

היה לי חדר מהמם שאני מתה על כל אחת מהבנות שם [:

והיה פשוט סוף והטקס סיום ?!?!?!?

אליפות!

אין כמה שבתחילת המסע חשבתי שאני אתחרט שיצאתי..

זה הדבר הכי טוב,מרגש,מקסים שעברתי בחיים שלי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כולה לא ראיתי את אמא שלי שבוע

ואיך שראיתי אותה?

התחלתי לבכות כמו תינוקת!

זה גורם להעריך כל כך הרבה דברים

שעד עכשיו חשבתי שהם פשוטי ערך

מסע מבראשית?

מסע של פעם בחיים!!

לא לוותר על הזדמנות כמו זו בחיים

אם יש צ'אנס? לצאת לצאת ולצאת!

לא לחשוב פעמיים (:

 

 

- תמונות -

עם הבנות הכי מדהימות בעולם

חדר 225 אליפוווווווות עולם [:

אוהבת אתכן מודה לטיול הזה שגרם לי להכיר אתכן טוב יותר!!!!

[:

















-

מהמאהל הבדוואי :]

||

V







כל מיני חורים [:

















אוטובוס!

אין לי מושג מה חשבתי לעצמי

שהעלתי תתמונות המפחידות האלה!!!חחחח

 

 

תם ולא נישלם מסע מבראשית 2008

היה חלומי!!! [:

אוהבת את כולכם בית ספר גן נחום!!!!!

:] 

נכתב על ידי , 14/2/2008 21:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יאאאאאאאבה D:

אני לא זוכרת כלום מאתמול !

אני רק זוכרת שהיה כייף

ושלא הפסקתי לרקוד

ולבקש סליחה מאנשים נחמדים ^^

חחחחחחחחחח יואאאא היה נייס :]

איך ניראתי בטח O_o

קיצר אחלה שישי שבעולם !!!

אמממ.. מחר ב1 בלילה אני מתפפת מפה

למסע בראשית עעעעאא

כן כן לשבוע שלם !
תתגעגעו :P

 

 

שאני אחזור אני אעדכן [=

שבוע טוב 3>

לה'ת

נכתב על ידי , 2/2/2008 19:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזל טוב לדנייייי 3>


דניתי שלללללי !

יפה שלי המון המון המוןן .....

מזל טוב 3>

אוהבת אוווותך הכי בעולם

שיהיה לך רק אושר ובריאות שזה הכי חשוב :]

והמון אהבהההההה ...

- עד 120 -

3>



 

[=

נכתב על ידי , 1/2/2008 17:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוותם עמיאל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוותם עמיאל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)