לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-סיפור חיי-


בלוג על סיפור שאני כותבת.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

סיפור חיי - פרק 5


 

אני רואה את המשפחה שלי ושל לילי בסלון

אמא של לילי מקשטת עוגה.

אבא של לילי תולה בלונים.

לילי ורועי מנפחים אותם וההורים שלי תולים שלט ענק מקצה החדר לקצה השני ועליו כתוב "מזל טוב ניקול".

הייתי בהלם. כולם עצרו בעיסוקים שלהם.

לילי ורועי עם בלונים בפה, אבא של לילי עם הדבק-סטיק ביד אחת ובלון ביד השניה.

 

"מה הולך פה?" שאלתי מיד.

"לילי, אני חיפשתי אותך בכל מקום, את יודעת איך הפחדת אותי?חשבתי שנעלמת!" צעקתי עלייה.

"אנחנו רצינו לעשות לך הפתעת יומולדת..."

ואי נכון, לגמרי שכחתי את היום הולדת שלי בגלל כל העניין של הבית הרדוף.

"מזל טוב!" הם אמרו לי.

חיוך עלה לי על הפנים.

הייתי מאושרת ורצתי לאלייהם וחיבקתי את כולם.

"תודה, אתם זכרתם ואני בכלל שכחתי את היומולדת שלי".

כולם ציחקקו ואמא של לילי הלכה לחתוך את העוגה.

לילי התקרבה אליי ונתנה לי מתנה עטופה בנייר אדום עם סמיילים.

היא חייכה אליי ואמרה 'מזל-טוב'!.

על המתנה היה פתק ' לניקול היקרה, מזל טוב עד 120 שנה!

את כבר בת 14, את צריכה לקחת אחריות ולהיות בוגרת, ביום הזה נהפכת לנערה.. אוהבים אותך מאוד, משפחת ריילין ומשפחת אנדרו.'

קרעתי את העטיפה, פתחתי את הקופסה וראיתי מחשב נייד!!

הם נתנו לי מחשב נייד!!

אני לא מאמינה, "תודההההה!!!" התלהבתי.

 

השעה הייתה 9:00 בערב והייתי הרוסה מעייפות.

עבר עליי יום לא קל ורציתי ללכת לישון כמה שיותר מהר!.

עליתי לחדר, ומיד נפלתי על המיטה...

שכבתי עלייה מ'ס שניות ואז לבשתי פיג'מה ונירדמתי.

השעון המעורר שלי צלצל והעיר אותי באמצע חלום.

השעה הייתה 6:45 בבוקר, קמתי, ציחצחתי שיניים, התלבשתי וירדתי למטה לאכול.

יצאתי מהבית ב 7:30 , מתחילה ללמוד בשעה 7:45.

בדרך פגשתי את לילי, והלכנו ביחד לבית הספר.

 

 

________________________________

 

-בקרוב פרק 6-

 

תקראו, תגיבו אני המשיך לכתוב :]

נכתב על ידי , 29/10/2007 21:00  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור חיי- פרק 4


 

"אני...אני...לא יכולה לזוז!" צעקתי לה.

עמדתי שם בערך 15 ד'ק עד שלילי הגיעה.

השעה הייתה כבר 5:00 והתחיל להחשיך, עכשיו זה כבר היה יותר מידי מפחיד עד שסוף סוף לילי משכה אותי משם והתחלנו לברוח.

רצנו ורצנו בלי לדעת לאן...

עד שהגענו לבית של לילי, נכנסנו ומיד נעלנו את הדלת אחרינו.

אמא של לילי הגיעה מהמטבח וראתה אותנו, מפוחדות עד מוות, מתנשפות...

"מה קרה לכן??" היא ניבהלה!.

"כלום, סתם, שיחקנו תופסת עם...עם השכן שלנו, גיל" לילי המציאה משהו,

ואז הסתכלה והנהנתי עם הראש "כן, והוא כמעט תפס אותנו...אז...אז רצנו לפה!" שיתפתי פעולה.

"אנחנו ניהיה בחדר שלי" אמרה לילי, והתחלנו לעלות במדרגות.

נינכסנו לחדר של לילי ומיד היא נפלה על המיטה, לקחה נשיפה גדולה ואמרה "ניקול, מה עושים עכשיו?".

"אני חושבת שעדיף להישאר כאן, אבל איך אני אחזור הביתה? אממ...אולי אני יכולה לישון אצלך?" שאלתי.

"כן, אני בעד, אני רק השאל את אמא שלי".

לילי יצאה מהחדר וסגרה אחריה את הדלת...

עברו 5 ד'ק, אז החלטתי להדליק את המחשב שלה כי היה לי משעמם.

נכנסתי לאיזה משחק ברשת..

עברו כבר 10 ד'ק וחשבתי לעצמי,

אמא שלה בטח לא מרשה והיא מתווכחת איתה, בסוף לילי תמיד מנצחת אז אין לי ממה לחשוש.

עברו 20 ד'ק וזה התחיל להיות קצת מוזר אבל המשכתי לשחק.

לבסוף עברה חצי שעה וזה כבר היה מדאיג.

 

החלטתי לרדת למטה ולבדוק מה איתה..

ירדתי למטה והיא לא הייתה שם.

אז חשבתי היא אולי בחדר של ענת, אחותה הקטנה בת 7.

עליתי לחדר של ענת ולא היה שם אף אחד.

אולי היא בחוץ, חשבתי לעצמי.

יצאתי החוצה וגם שם לא היה אף אחד!.

זה היה ממש מפחיד, לאן כולם נעלמו???.

התחלתי לצעוק "לילי!!"

שום תגובה.
זה היה כל כך מפחיד, אני לא יודעת מה לעשות, לאן ללכת, איפה לילי???

לאן היא נעלמה פתאום?

ואז חשבתי, אולי זה קשור לבית הרדוף?

רק הפחדתי את עצמי עוד ועוד עם המחשבות שעברו לי בראש.

התחלתי לרוץ הביתה , רצתי הכי מהר שיכולתי!

הייתה לי תחושה רעה בקשר ללילי אבל ניסיתי לחשוב חיובי.

הגעתי הביתה, פתחתי את הדלת ו....

מההה??

אני רואה את הדבר הכי מוזר, שממש לא ציפיתי לו!.

  

נכתב על ידי , 27/10/2007 13:08  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור חיי - פרק 3


 

נכנסנו לבית של לילי, היא לקחה את הכסף שלה והמשכנו ללכת לכיוון הפארק ואז פיתאום..

"עעעהההההההההההההההההההה!!!"

שמענו מאחורינו צעקה!.

זה היה כל כך מפחיד!!

זה היה קול של ילדה.

אני ולילי לא העזנו להסתובב במשך 30 שניות בערך...

חטפתי צמרמורת בכל הגוף.

ואז החלטנו להסתובב, וראינו את הבית הרדוף.

(הסבר- בישוב שלנו יש בית רדוף, ככה הוא ניקרא, כי מלא זמן לא גרים שם אנשים, החלונות נפוצים, יש קורי עכביש בכל מקום והוא ענק, בית עם 4 קומות לפחות).

ראינו את הבית הרדוף וכניראה משם הגיעה הצעקה הנוראית הזאת.

השעה הייתה 4:42 בצהריים ולא היה חשוך בכלל, אז העזנו להתקרב קצת...ועוד קצת...ועוד קצת, היינו 10 מטר מהבית ופתאום שוב אותה הצעקה!

זה כבר היה ממש מפחיד, עכשיו היינו בטוחות שזה מהבית הרדוף!.

"אמא'לההההה!!" צעקה לילי והתחילה לברוח.

אבל אני נישארתי, אני לא יודעת למה, אני רציתי לברוח אבל הרגליים שלי לא זזו!.

כאילו הבית היפנט אותי, אני לא יודעת מה קרה לי.

"ניקוללל, למה את עומדת שם? בואי ניברח מכאן!!!" צעקה לי לילי מרחוק.

ושוב הצעקה הזאת נישמעה, ועכשיו כבר רעדתי מפחד אבל לא הצלחתי לזוז!!.

זה היה הרגע הכי מפחיד בחיי ופתאום, מישהו שם לי יד על הכתף!.

קפצתי לרגע, וכשהסתובבתי, ראיתי את לילי מחזיקה לי את הכתף והיא צעקה לי "ניקול, מה קרה לך...ל..לא שמעת את ה...הצעקה המפחידה הזאת? למה את לא בורחת? למה את לא זזה??" היא גמגמה.

היא פחדה בדיוק כמוני.

 

נכתב על ידי , 26/10/2007 21:35  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוצ'י :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוצ'י :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)