לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


You said "I will alway's be with you, no matter Were are you" but now i know, that you'r not here Any-more...

Avatarכינוי:  Emeraude.~

בת: 28

ICQ: 220563041 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

שנה חדשה! DD:


HAPPY NEW YEAR!!~

 

הממ, המון שגשוג והצלחהD:

נקווה שהשנה הזאת תהיה מוצלחת ^___^;

 

 

 

 

 

 

כפי ששמתם לב,

אני לא מעדכנת הרבה לאחרונה,

פעם באיזה 3 שבועותXD~

אין לי כוח וזמן.

כישבוא לי אני אעדכן,

זה לא יהיה בקביעות כמו קודם.

אזהוP=

 

ביי.

נאלו~

נכתב על ידי Emeraude.~ , 1/1/2008 16:55  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nori Nori Nori x3 ב-2/1/2008 16:37



4,024

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEmeraude.~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Emeraude.~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)