לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Simple GIRL. Simple LIFE.



Avatarכינוי:  Lil' VIP :D

מין: נקבה

ICQ: 245118800 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


המרשמלו הנמס,
השוקו החם,
התה החם,
שמיכת הפוף המכרבלת,
השלוליות,
ריח הגשם,
השקט אחרי הגשם,
החיוכים בגשם,
הנעלי בית הענקיות,
הגרביים הצבעוניות,
הסוודרים,
הטרנינגים הגדולים,
האמבט הרותח בזמן הגשם,
החיבוקים,
המגפיים הגבוהות,
ההתרגשות,
הכל-כך הרבה דברים הטובים, שעושים לנו טוב בחורף.



 

למה דווקא את החורף אנחנו כל-כך אוהבים?
בקיץ יש בריכה צלולה,
ים כחול,
בגדים קצרים,
ההשתזפות,
השמש המלטפת,
המקלחות הקרירות,
כל הילדים בחוץ,
ה ק י ץ.



בזמן האחרון יש הרגשה של ריקנות.

בזמן האחרון יש תחושה של לבד.

בזמן האחרון יש ריקנות בפנים.

בזמן האחרון אני לבד.

 

אז מה לעשות כדי שלא?

האם זאת אני שמתרחקת?

או שמא זה הם שמתרחקים?

 

בא לי לצרוח, אבל את זה עשיתי להוצאת העצבים על אחותי,

מסכנה הכרית.

 



 

אבל אני גם די שמחה.

יש לי חבר חדש [?]

ואני שמחה. :D

אבל בלי פרטים.

ומי שמכיר אותי, וקורא את זה?

בבקשה! בבקשה לא לשאול,

לא לשאול כלום.

 

 

וגלוש, אני יודעת שאת קוראת פה,

אז זאת הזדמנות טובה להגיד לך כמה

אני אוהבת אותך, שהגעת לפה השנה ונכנסת לחיי.

תודה שהפכת להיות חברה טובה כזאת. 3>

 

 

ואסיים את הפוסט הזה, בנימה אופטימית. אך לא לחלוטין.

נקווה שהתקופה תהפוך לקצת יותר אופטימית. 3>

הדר. (:

 





נכתב על ידי Lil' VIP :D , 20/11/2007 18:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Pa§§iOn ב-21/11/2007 15:49
 



שלומות! 3>


קודם גווולי גלולי [ סתם עוד כינוי שהדבקתי לה עכשיו ._. " ] ?

אני ? הההההכי אוהבת אותך בעעולם! 3>

עד שאת תביני. (: ~~

3333333333333333333333333333333333333333333333>

שיואו! XD

היום בבצפר , הברזנו מהבעה,

אבל שמעתי מגל מה הלך שם! XD

ח ב ל  שלא הייתי שם.

ואתם? בחייייייים לא תדעו למה! ננננה-בננה ,, XPP"

'כלמיק > גל באה אליי אחרי בצפר ,, והיה צחוקים P:

ממממתה על הנסיכה הזאתי. אאאוחח .

עשיתי לה עיצוביק לבלוג ,, נורא נחמייד . אבל יכלתי לעשות אחד יותר יפה. ( ;;

 

הגעתי למסקנה. עד כמה היא נכונה!

עד שלא תאבד משהו, לא תבין עד כמה הוא יקר לך.

עד שלא תאבד מישהו, לא תבין כמה הוא יקר וחסר לך, כמה אהבת אותו.

 

 

 

                                         

אאאאאה ,, ו ..

יש עיצוב חדש ,, פחות-או-יותר S:

רק הצבעים והתמונה. לא היה לי כוח,

לעשות את כל הרשימות מחדש ולעצב אותן.

אז . נננאמ,, מחר. [ ;;

 

 

אסיים פוסט זה בנימה אופטימית לחלוטין.

שיהיה לכם שבוע טוב, ולילה טוב! D: הדר. (:

 

עריכה:

יש רשימות חדשות, נראלי. פחות או יותר.

התחלתי לעשות אותן עם חשק ואז הוא ברח [?] ,,

אז לא יצא משו . S:
~~~~

ירד לפני מס' דק' גשם. D:

אולי כרגע יש טיפות או משו ..

היה גם ברד. וואו !

ועוד כמה O:

תקועים לנו חלונות בצדי התקרה בבית, גבוהה. החלונות התקועים האלה

הם גדולים. והיה רעש בככככל הבית וזה היה מ פ ח י ד. S:

מיום חם וכחול, ליום כזה. \:

תתחילו להתרגל . (:

נכתב על ידי Lil' VIP :D , 18/11/2007 21:21  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lil' VIP :D ב-20/11/2007 16:20
 



פוסט פרררררריצה ! P:


כן, נכון, זה פוסט פריצה - אבל זה לא סתם פוסט פריצה, זה פוסט פריצה מיוחד.. יודעים למה?!

 

כי הוא לילדה מיוחדת! 3>

ילדה מיוחדת ששמה הדר [ אוחח- איזה שם יפה. ]

 

למי שעוד לא יודע..

קוראים לה הדר והיא פשוט:

 

*חמודה .

*מתוקה .

*עוזרת .

*חברה נאמנה .

* יפה [מאוווווד] .

* חכמה .

* אוהבת .

* אהובה .

והיא מוכשרת במללללללללללא דברים (:

 

בקיצור ולעיניין היא ילדה :

 

מ-ד-ה-י-מ-ה-! וזאת לא מילה.

 

לא מאמינים לי?! תסתכלו בעצמכם-

וואו. מ ה מ מ ת ! =]

 

נו.. רואים שלא שיקרתי. (:

 

ועכשיו הקדשה אישית:

 

הדרדוווור ?

 

אני לא יודעת אם את באמת מבינה כמה אני אוהבת אותך.. 3>

אני אוהבת אותך בצורה שפשוט -> אי אפשר לתאר!!

מקווה שאת יודעת שאני תמיד לצידך בכל דבר אפשרי [ אפילו אם הוא שטותי (: ]

 

3333>>

גלוש . (:

 

 

 

נכתב על ידי Lil' VIP :D , 16/11/2007 22:12  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Booo x_x ב-18/11/2007 21:31
 





739

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLil' VIP :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lil' VIP :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)