לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי!


בלוג נחמד מתאר חיים שעוברים עלי..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


טוב משעמם לי אז החלטתי לעשות רשימה של כל מי שהציע לי חברות

רון=4

עידו=9

דניאל=1

יקיר=1

עומר=1

אלון קמר=1

 

זה לא הרבה!!!! אוף! בא לי שיובה יציע לי =]]]]] הוא הכי חמוד.......

נכתב על ידי , 27/10/2007 04:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחילה


קוראים לי דניאל היי טוב אני הולכת לספר על הילדים הקרובים אלי...

רון אריאס

ידיד הכי טוב שלי בעולם כולו.. יש אליו טיפה רגשות חיבוב קל.. הוא חתיך נחמד מצחיק מתוק וגר בבניין שלי=]

הוא באמת אחלה של ילד.. והוא ידיד מעולה שלי פשוט

יובל דורון

ידיד מעולה שלי חמוד מצחיק ומתוק אני מתה עליו!! הוא ממש נחמד וחתיך.. אליו יש לי רגשות יותר מחיבוב אצלו זה אהבה..

אסף כלף

ילד לא החלטי לחלוטין מוזר לאללה לא ידיד טוב רב איתי על שטויות.. מנייאק..

עומר מירון

אחלה ילד נחמד מצחיק וחמוד ידיד טוב שלי!!

דניאל גליפפה

נחמד ומצחיק אחלה ילד!

נופר פרץ

נחמדה.. אני מתה עליה חברה מצוינת שלי היא פשוט אחלה ילדה הכי הכי אני ממש ממש אוהבת אותה כי היא

 הדבר הכי חמוד מצחיק ומתוק על איי האדמות.

מאיה ברויד

מתוקה מתה עליה!! היא הילדה שאני הכי אוהבת העולם היא פשוט הכי הכי אני לא הייתי מסתדרת בלעדייה בחיים..

מאיה לוי

ילדה מתוקה מצחיקה אני מתה עליה...

אתי צדןק

אתי אחלה ילדים מתוקה ומצחיקה...

 

 

אם הייתי צריכה לבחור שניים מתוכם שניים מהבנים ושתיים מהבנות הייתי בוחרת את רון ויובל

ומאיה ברויד ונפר..

 

 

 

איזה מתוק יובל!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 27/10/2007 00:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בת: 37




74
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנדוש מאמי אמיתית=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנדוש מאמי אמיתית=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)