לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

TranceOFColors


הבלוג שלי, זה הכל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

בלוג חדש, תגיבו


טוב הבלוג שלי חדש

 

אז החלטתי לעשות הקפצה בבלוג

 

ככה אולי יהיו כמה תגובות להתחלה

 

זה הכל...

 

 

מוזמנים לבדוק רקע עליי

נכתב על ידי NoName123 , 27/10/2007 02:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת רקע עליי+בלוג חדש-תגיבו


אז ככה:

אני ילדה בגיל ההתבגרות

היום פתחתי את הבלוג, החלטתי לעשות עידכון לילה.. ככה זה כנראה

כמו כל ילדה מתבגרת אני נוטה לדיכאונות סתם ככה

 

וכל הדכאונות שלי התחילו בזה

היה איזה ילד שמאוד אהבתי, באמת אהבתי, בכל ליבי, לא אהבתי הייתי מאוהבת

בקיצור הוא לא שם עליי, נהייתה לו חברה...

אני מיד רצתי לחפש לי חבר, מצאתי חבר, החבר ההוא שיגע אותי

מיד נפטרתי מהחבר ההוא

הילד שאהבתי ניפרד מחברה שלו.. בקיצור איזה אושר, ישר פעלתי..

הוא לא רצה אותי

הוא לא אהב אותי

הלב שלי נשבר, כ"כ נשבר והוא לא ידע ולא בחיים לא ידע עד כמה

בקיצור תוך שבוע בערך מצאתי עוד חבר, החבר ההוא לא התאים לי גם כן, תוך שבועיים נזרק...

עכשיו הילד שאני אוהבת עדיין לא שם עליי, אני לא מחלימה , אין מה לעשות

קשה לי.

בקיצור עכשיו הדבר היחידי שיכול לעזור לי זו אהבת אמת, אני רוצה להתאהב, אני רוצה להתרגש..
מה אוכל לעשות?

אני מדוכאת מאז אותה תקופה שנהייתה לו חברה

כי לפני שהיתה לו חברה הייתי מאוהבת בו וגם הוא הראה סימני התעניינות אז הייתי מאושרת

בקיצור אשמח להצעות

 

תגובות בבקשה, בלוג חדש ... (:

נכתב על ידי NoName123 , 27/10/2007 02:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הבלוג החדש שלי

לראשונה בחיי יש לי בלוג,

לא אתן את הבלוג לקרובים אליי,

לא אזדהה..

אני רוצה בלוג לשם מטרות של התוודות אמיתית

שאוכל לכתוב את כל של על ליבי פה

אולי אתן את הבלוג לכמה אנשים שאכיר,

אבל ממש לא לרובם...

 

בקיצור, מקווה שתהנו בבלוג

איך יהיו לי גולשים?

אין לי מושג

גלישה מהנה , אנונימית

נכתב על ידי NoName123 , 27/10/2007 01:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  NoName123

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoName123 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NoName123 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)