לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my fucking life



כינוי:  Alon sky

בן: 33

ICQ: 499621005 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


שיר של timbaland אחרי שלא הלך עם רייצל

           

                  SHOCK VALUE

נכתב על ידי Alon sky , 27/10/2007 17:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

סתם משהו דפוק ששכב אצלי הפירסומת של קרלו SEXY

 

                      תיהנו ....

נכתב על ידי Alon sky , 27/10/2007 03:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



yap....


NOW ITS יום שישי בלילה..כןןן חוזר מהיציאה המפגרת שהייתה היום כוסאוחטוק.

 

חיים מעצבנים לא?

לא רוצה להיכנס לזה אבל יש כאלה דברים שצריך לומר עליהם משהו אני חושב..

אנשים צבועים זה מעצבן רואים בן אדם וישר קופצים עליו בשביל להרשים אותו הוא מנסה להצחיק ואנחנו כמו ילדים טובים שלוקחים כל מה שמביאים לנו מתחילים להיקרע מצחוק ושמים זין כזה ענק על חברים שיש להם תקופה חרא בחיים שלהם והם פשוט לא קולטים את זה.

 

אמרו לי לא לפתוח שום בלוג מה אני דפוק? כמו כולם "אם הם קופצים מהגג גם אתה תקפוץ"?

התשובה לזה לא אבל אני רוצה כן לומר משהו למה אסור?

 

אני פשוט מרגיש חרא אני צריך לרצות את כולם להיות חבר של כולם למרות ששמים עלי פס, זה מטריף אותי ! מחשיב תעצמי כאחד שנגרר אחרי כולם רק בשביל לא ליהיות בחוץ וזה ממשיך ככה הרבה זמן ואף אחד אין לו בעיה עם זה.

 

הרצון להתאבד כבר עבר עוד מהיסודי כ ן למי שלא יודע חברים טובים שלי.=-)

עם סכין ישר בבטן ומהר לסיים את העבודה  אפילו לקחתי את הסכין ועשיתי תנועה חדה בשביל לראות איך זה יראה

זה נשמע דפוק שאני איזה מפגר עם בעיה קשה כמו רוב בני הנוער אבל לא אני לא מעשן סיגריות ונרגילה לפעמים אני לא מחשש או מזריק לא משתמש בסמים לא קלים ולא כבדים -אני ספורטאי אני רוקד סלונים נשמע מצחיק -מה מצחיק אותכם?חחייחחוווחויי

חויי

אני קופץ מנושא לנושא אני חושב שכדאי אולי לסגור את הבלוג עעלקי הזה אולי אין לי כישרון ואני חשבתי שישי לי סתם רציתי לראות איך זה לכתוב ככה סתם בלי לחשוב כי עוברים דברים בחיים שאפשר  לאבד את הראש בגללם.

נכתב על ידי Alon sky , 27/10/2007 02:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





33

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlon sky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alon sky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)