לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

נפל הפור..


יש תאריך מוות (דד ליין).

החתונה נקבעה לשישי באפריל. עכשיו כל מה שאני צריכה זה לרזות 15 ק"ג..



חזרתי משומרי משקל וירדתי חצי קילו

יפיי ייה..

כל מה שהיה לאבא שלי להגיד זה: זה בגלל הזלילות של יום שבת, יכלת להוריד יותר..

אני אפילו לא הולכת להתעכב על זה, אני יותר מידי עצבנית.



אחת הבחורות בקבוצה בהריון, בשבוע ה-11. איזה מרגש.. באמת חשבתי שיש לה בטן קטנה. אבל מי שאבוא בשאלות ואסיק מסקנות..

אולי שאני אקנה רכב, אני אקח טלפונים שם של כמה אנשים ואתחבר קצת יותר.הן לא סתם ילדות שלומדות איתי עכשיו באונ', הן נשים מבוגרות, אבל עם הראש הכי אינפנטילי שיש.

בדיוק כמוני. בעצם, יותר גרועות..



בנתיים אני עייפה מאוד. כותבת במרץ את העבודה ברנסנס- בתקווה לסיים אותה עד סוף השבוע.

יש לי את הסמינריונים על הראש

את לימודי האיטלקית

את העבודה בשעות לא הגיוניות..

אנשים לא מבינים, שאני אומרת להם שאין לי זמן. הם חושבים שאני סתם מתעצלת..

לא התעמלתי במשך שבועיים. בעצם אני חושבת שיותר.



טוב אני הולכת לישון, מחר לשם שינוי אני כן הולכת ללימודים, כי פיספסתי את יום חמישי של שבוע שעבר ואני ממש לא רוצה לפספס, אם אני לא ממש חייבת.

עקב השיחה המרנינה שהייתה לי עם השרוליק, אני לא נוסעת לצפון, אלא נשארת פה..

איזה כיף....

(כמה כביסה יש לי....)

 

נכתב על ידי , 3/11/2004 22:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קישקשתא ב-6/11/2004 18:41



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)