לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

הרהורים של לפני יום הולדת


יום שישי..

אהובי ואני מנקים את הבית וחושבים מה לבשל. ברקע רשת ג ומשפחת סימפסון ברצף (אהובי עושה מרתון)

אני התיישבתי עם מחשב.

 

הרבה זמן לא כתבתי בבלוג, מלבד לשים תמונות מגוגל.

 

עוד שבוע אני בת 30..  לעזעאזל, גיל 30!!

!!

איך נהייתי מבוגרת? איך קרה שאני כבר לא נחשבת צעירה, כבר לא אומרים לי: אה, יש לך עוד זמן.

אבל..

כבר אין לי יותר זמן.

אני לא אהיה יותר תרמילאית.

אני כבר לא אהיה סטדנטית צעירה

אני לא אוכל להיות בליינית של אלכוהול, דיסקוטקים וסקס חסר משמעות. כיוון שאם אני אעשה את זה, אני פשוט אראה פתטית..

 

הקמטים סביב העינים מודגשים פתאום מאוד..

בסופ"ש הקודם גיליתי שערה לבנה

הדיאטה עכשיו הרבה יותר קשה. הקילוגרמים לא יורדים באותה הקלות שהם ירדו בגיל 25.

מדברים איתי עכשיו על לידות והבאת ילדים לעולם, על תוכניות חיסכון, על חשבונות, על עבודה מסודרת...

 

חרא, איך הזמן חלף לי בין האצבעות?

הדבר שהכי מפריע לי הוא המחשבה שלא לקחתי את הזמן כמו שצריך. לא הספקתי את כל מה שהייתי צריכה להספיק בעשור הזה. ועכשיו, אני מבוגרת!

 

 

***עריכה טיפה יותר מאוחרת

חודש נובמבר זה חודש קשה בלי כל קשר ליום הולדת שלי. העומס הכספי הוא גדול יותר. ההבנה שהנה אני בתוך החורף ויש עוד המון זמן עד שיהיה הקיץ..

נוסף על הכל, מזדקנים עוד קצת.

נכתב על ידי , 14/11/2008 18:56   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, חפירות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-21/11/2008 18:25



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)