לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

H&M בארץ!!!


לא יכלו לתת לי חדשות טובות יותר!!

פשוט מעולה!!

חבל שיש עוד שנתיים לחכות

 

משפחת חורש, יבואנית טויוטה, קיבלה את הזיכיון בישראל לרשת H&M

חנות ראשונה של הרשת בארץ תיפתח ב-2010 ; לתאגיד האופנה השבדי כ-1,600 בתי-כלבו בעולם הפועלים תחת המותג H&M, ומציעים אופנה זולה לגברים, נשים וילדים, לצד מוצרי קוסמטיקה
H$M אופנה
כל הזכויות שמורות לגלובס 2008
אחרי מגעים עם חברות ישראליות רבות, נפל הפור: יבואנית הרכבים טויוטה ולקסוס, משפחת חורש, קיבלה את הזיכיון לייצג בארץ את ענקית האופנה השבדית H&M. חנות ראשונה של הרשת בארץ תיפתח ב-2010.
תאגיד האופנה הענק משבדיה H&M (Hennes&Mauritz) שנוסד ב-1947, פעיל ב-28 מדינות: באירופה, קנדה, ארצות-הברית, אסיה ואוסטרליה. לתאגיד כ-1,600 בתי-כלבו הפועלים תחת המותג H&M, וכ-200 מתוכם נפתחו בשנה וחצי האחרונות. בתי-הכלבו מציעים אופנה לגברים, נשים וילדים, לצד קוסמטיקה, במחירים נמוכים.
האסטרטגיה של H&M בנויה מ-3 עוגנים: אופנה, איכות ומחיר. מחזור המכירות השנתי של המותג עמד ב-2007 על 15 מיליארד דולר (92.1 מיליארד SEK), והרווח על 13 מיליארד SEK. למרות הגודל, כוחו של המותג עוד נטויה והוא מתפתח היום, בין היתר, בסין, דובאי וכוויית.
הקו האופנתי של אופנת H&M מיועד, לפי החברה, לצרכנים מהסגמנט האמצעי של השוק, ומחירי פריטי הלבוש באירופה מתחרים במחירי המותגים המפורסמים, כאשר כוונת הרשת למצב אותם כזולים יותר ממותגי העל - אך לא זולים מדי. את אופנת הנשים של הרשת מעצבת רבקה ביי, ואת אופנת הגברים המעצב מיכאל קריסטנסן. על עיצוב חנויות הרשת אחראי הארכיטקט וויליאם רוסל. 80% מהקולקצייה של הרשת מיוצרת באירופה, וכ-20% באסיה.
"מזה תקופה ארוכה השוק הישראלי מחזר ומביע עניין רב ב-H&M, ואנו מאמינים כי הקונספט העסקי שלנו יתאם לשוק הישראלי. באמצעות שיתוף הפעולה האמור, אנו בטוחים שנהנה מהניסיון העסקי בכלל ומהניסיון הרב בניהול עסקי זכיינות בישראל בפרט, שיש ברשות שותפינו החדשים", אומר מנכ"ל H&M העולמית, רולף אריקסן.
לצורך פיתוח ופעילות המותג H&M בארץ, הקימה משפחת חורש את חברת מאץ' ריטייל. "אנחנו מצפים להפוך את H&M לשחקן מרכזי בשוק האופנה הישראלי. אנחנו מחויבים להעניק ללקוחותינו אופנה ואיכות במחיר הטוב ביותר", אומר יו"ר מאץ' ריטייל, אנדרו חורש.
 
 
באדיבות Ynet
נכתב על ידי , 9/12/2008 19:45   בקטגוריות ארועים, בקטנה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-9/12/2008 19:52



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)