לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

הייתה לי כותרת אחרת לגמרי..


חשבתי שאם אני עוד פעם עושה משמרת לילה בעבודה, ועוד בסופ"ש. אני אכתוב על הפקח ששינה משהו בראייה שלי, בעיקר שהוא אכן עושה איתי משמרת עכשיו. למזלי כרגע אני לבד.

אבל...

אני לא יכולה להגיד שקרה משהו. סתם כזה...

אני לא מצ'טטת יותר, אפילו מחקתי את המסנג'ר שלי ואת האייסי קיו. מלבד בפעמים שאני עושה משמרת לילה, ורק בסוף שבוע. דבר שלא קורה הרבה, פעם בחודש וחצי אולי..

כזכור, דרך הצ'ט של תפוז הכרתי את דובוני. הוא בהחלט בחור נחמד, אבל זה לא הלך ביננו- קורה.

נכנסתי גם הלילה לצ'ט של תפוז, מה אני אעשה, משעמם לי במשמרות לילה. 20 הגברים הראשונים שפנו אליי, בערך, שאלו אותי אם אני חמה, או לחילופין, חרמנית. סיננתי את כולם. אפילו הייתי מגעילה למישהו, כשתיקנתי את העברית שלו מ- "אני יספר" ל- "אני אספר", הוא ממש נעלב.  זה הגיע למצב, שאני פניתי לאנשים. בסוף יצא שדיברתי עם איזה יוסי מת"א.

הוא היה שונה..

סיפר לי על איזה גורו שבעצם הוא דיג'יי, זרק לי כל מיני מילים בהודית והוא אפילו לא היה בהודו. הוא שאלה אותי מה עשיתי בצבא ואם אני מחייכת הרבה. בקיצור, לא איך אני נראית וכמה מהר אני אהיה מוכנה לזיון היום בלילה. אני רוצה לציין שדיברנו מלא זמן- אני חייבת להיות ערה, אבל הוא לא והוא החזיק מעמד עד 4 וחצי לפנות בוקר. יפה לו.

הוא זה שהציע לשלוח לי את התמונה שלו (יחד עם אחיו הגדול שלכל הדעות נראה פי 7000 יותר טוב ממנו. שאלתי אותו אם אחיו פנוי ) והוא זה ששאל אותי מה הגובה שלי.

הוא ממש התבאס כשהוא קלט שאני יותר גבוהה ממנו ואמר שהוא ממש רצה להכיר אותי, אפילו באופן "רומנטי" (נשבעת לכם שזו ההתבטאות שלו ולא שלי), אבל ממש יש לו בעיה עם בחורות שיותר גדולות ממנו.

פייר, זה לא הרגיז אותי מאוד,אני אכן בחורה גדולה. אבל כפי שכבר כתבתי, זה קצת ביאס אותי. כי לי אין יותר בעיה לצאת עם נמוכים. לעזעזל, יצאתי עם שמנמוכים ואם זה לא יוצא, אז אני בכיף יכולה לשמור אותם לדברים אחרים, הרי תמיד נחמד להכיר אנשים חדשים ולרכוש ידידים (יעיד על כך הטכניוניסט, שאני ידידה ממש טובה שלו, נכון? ). 

אבל זה לא קרה ובסוף סגרתי את הצ'ט, במעין באסה..

ואני אפילו לא רציתי לצאת איתו או משהו כזה...

טוב, מי אמר שכל הבעיות הן רק אצלי. יש גם אנשים מהצד השני, עם אותן דפיקויות כמו שלי..

 

בנתיים אני נשארת על אותו משקל ולא יורדת. טוחנת כמו פרה במרעה ומעלה גרה.

סוף שבוע רגוע ובלי בלגנים לכולם.

אני מאחלת לכם שתמצאו ותקבלו את כל מי ומה שאתם מחפשים

פרייה

נכתב על ידי , 13/11/2004 05:17   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-16/11/2004 18:53



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)