לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

ירידת אנרגיות, הריונות ונוסטלגיות למיניהן


כשלא מתעסקים עם עניין דייטים הרבה זמן ואח"כ חוזרים לזה במהירות רבה מידי ויותר מידי, אז זו בעיה.

אם עניינים לא מסתדרים יש ירידת אנרגייה כ"כ גדולה, שחופשי יכולה להכניס לדיכאון..

פיכסי לי עכשיו ואני לא בטוחה שאני לא יכולה להגיד שזה בגלל הבחורים..

ועם אף אחד בכלל לא היה לי משהו קונקרטי.



הגיעו בעבודה 2 בחורים חדשים. הבוס שלי רוצה להכניס אותם במהירות לעניינים, אז הוא קבע להם את החפיפות הכי מהירות, הכי מעפנות והכי לא מיקצועיות שהוא יכול.

זה משגע אותי, הכל אצלו למראית עין.

אני לא יודעת מה בדיוק קורה, אבל לפי דעתי יש ממש בעיות. הוא קבע ישיבה ביום שלישי עם כל הבנות. מעניין אותי מה הוא הולך להגיד. מעניין אותי מה אני הולכת להגיד- הוא מתנהג ממש כמו בהמה ופשוט נשבר לי מהרצון שלו לשמר אוירה של עויינות ומדון.

לא ביררתי עדיין אם מישהו מהבחורים פנוי. לא שאני אעשה משהו. לעזעזל, אין לי מושג עדיין איך הם נראים.




נשואה2 במצב של הריון מתקדם.

אני יודעת שאין מצב שאני אצליח לראות אותה עד הלידה, אם בכלל. לכן נקבע שניסע אליה, נשואה1, י' המשוגעת ואני, אליה ביום רביעי. יש מצב שאני אצטרך לוותר על שומרי משקל.

נשואה1 חושבת שזה יעלה קצת את מצב הרוח, כיוון שהיא דיי בדיכאון וקצת מרגישה לבד בחור הדרומי שהיא עברה לגור בו עם בעלה. (בניגוד לחור הצפוני- שם בחרה סמרטוטי לגור).



אתמול בלילה, בדיוק כשהגעתי לעבודה קליאו התקשרה אליי, אבל על הקו לא היא הייתה..

זה היה חורחה.

חורחה היה ידיד שלי, פעם שהייתי צעירה יפה ובת 22- כשלמדתי במכינה. הוא היה מצחיק אותי כל הזמן ומעוות לי את שם המשפחה. כשהיינו במכינה הייתה לו חברה, שהייתה מאוד מאוד קנאית.לכן, לא היינו מאוד מאוד קרובים, אבל הוא היה באזור.

חורחה רצה שנעשה ריוניון (ואני מה שאני הכי שונאת בעולם זה ריוניינים),אבל הייתי בעבודה, אז הוא אמר שהוא לקח מקליאו את הטלפון שלי ושהוא יתקשר אליי.

להפתעתי המאוד רבה הוא כבר עשה את זה היום...

מעולם לא היה ביננו משהו מעבר לידידות ודחקיידה, לא שבזמנו הייתי מתנגדת לזה.

דיברנו קצת היום, קישקשנו מבלי להעלות יותר מידי נושאים טעונים (בעצם, איתו אני לא כ"כ בטוחה שהיו) והוא אמר כשהוא יחזור לי-ם בסופ"ש, ניפגש. הוא לומד עכשיו במכלל ספיר (what the fuck??).

מוזר לי קצת..

כמובן שאני אוטומטית לקחתי את זה לאזור של- מה יקרה אם ניפגש? האם נשאר ידידים כמו פעם, בלי יותר מידי עומק? האם יקרה ביננו משהו? האם אני בכלל רוצה?

זה דיי דפוק, כי אני קופצת ממקפצה למטה ואני בכלל לא בטוחה שיש מים בבריכה (סחתיין על הדימוי, נכון? )

יותר מזה, באם אני נשארת רק בבייסיק- אני בכלל רוצה להפגש?

אני בן אדם אחר עכשיו, לא? ואני לא בטוחה שהשינויים שלי הם לטובה, מעניין איך אחרים יגיבו על זה..

 

טוב, יום ארוך לאללה מחר, כולל חצי משמרת.

עוד שבוע- יומולדת...

 

נכתב על ידי , 14/11/2004 22:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-15/11/2004 08:16



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)