לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

יום הולדת- הימים שאחרי..


אחת משותפותיי לדירה ואני בשיחה..

  שותפה: מה עשית ביומולדת שלך בסוף?

  אני: את קומבי! מה את עשית אתמול?

אני תוהה מה לכתוב קודם, איך היה פיזית? או איך אני מרגישה...

פיזית היה נפלא!!

כ"כ הרבה זמן התבכיינתי, קיטרתי, וסבלתי. במוצ"ש הגעתי למסקנה הסופית, שאין מצב שאני מעבירה את היומולדת שלי לבד! אין לי חבר, לא נשארו כ"כ חברות כי הרבה מהן נפוצו לרחביי תבל וכמעט תמיד אני בדיכאון בימי ההולדת. נוסעת הבייתה בוכה ומסתגרת. אז החלטתי..

no more!!

נסעתי הבייתה בסופ"ש. כרגיל היה נוראי. השתדלתי כ"כ לא להתרגז ולהתפרץ ושוב עלתה בי המחשבה : למה אני נוסעת לצפון כ"כ הרבה... כשדיברתי עם שרוליק לגבי הרכב הוא אמר "תיפני לאמא". והיא אמרה לי "מה את רוצה ממני, ממתי אני נוהגת". אפשר לחשוב שהם אלה שמוציאים את הכסף.. אחגדול אמר שהוא יעזור לי לחפש ונראה מה אנחנו עושים. בקיצר, לא צריך טובות של אפחד.

חזרתי עם נשואה1 ובעלה, כמעט פיספסתי אותם בדקות ספורות. אבל לפני כן הם עצרו באיזה מושב לקנות כבש..

כבש??

לפי דעתי הם קנו את כל הכבשייה. היה כ"כ מצחיק לראות את ההתעסקות בבשר. פעם ראשונה שראיתי בשר נחתך בזמן אמת..

כשכולם התעסקו בבשר, התקשרתי לקומבי (שכמובן חשב שאני מסננת אותו) וקבענו שאני אגיע אליו בערב של יום ראשון. הוא אמר לי לבוא מוקדם, כדי שיהיה לנו הרבה זמן איכות ביחד.

הוא אמר שהוא יפנק אותי ואני לא אצטרך לעשות כלום.

אחרי שסיימתי את השיחה התחילו הסרטים. חצי שנה לא ראיתי אותו, מזה יותר מ-7 חודשים שלא עשיתי סקס (). בכ"ז הוא היה פעם מאוד משמעותי בחיי, זה עדיין ביזארי לחלוטין שאני נפגשת איתו, אחרי שאמרתי לו שאני לא רוצה לראות אותו. דבר נוסף שחשבתי עליו הוא ,שאיך זה שאני נוסעת אליו. אני מרגישה כמו זונה. מצד שני, יותר התאים לי שאני אקבע מתי אני באה ומתי אני הולכת. היו פעמים שהוא היה אצלי שרציתי שהוא יתחפף ולא ידעתי איך עושים את זה בצורה עדינה (לפעמים זה לא היה עדין והוא נעלב).

התעוררתי ביום ראשון לצילצולי הטלפון. התחילו דיי מוקדם כדי לברך. כמובן שהתקשרו מהעבודה שלי כי רצו שאני אבוא לעבוד. במשך יום ראשון עשיתי פשוט כלום. מלבד להוריד שערות בכל מיני מקומות בגוף (כולם). אני מתביישת אך מתפדחת לומר שזו משימה שהזנחתי דיי הרבה זמן..

טוב נו.. לא היה לי בשביל מה, או מי...

נסעתי לרחובות ב-4 ונפגשנו בקניון..

(מיותר לציין שנראתי מצויין- התלבשתי סופני והתאפרתי יפה לאללה. שיחקתי אותה- הוא לא הוריד ממני את העיניים).

כמו שחשבתי, חופשי היה מוזר. היה מוזר לראות אותו אחרי הרבה זמן. ואני כשמוזר לי מפסיקה לתפקד. נכנסת למצב של numb היינו בסופר והוא כל הזמן שאל אותי מה אני רוצה, ומלבד קפה, לא עניתי לשום דבר..

הגענו אליו לדירה, אני עשיתי קפה והא נכנס להתקלח. אחרי שהילד יצא- הוא קפץ עליי.

אלוהים אדירים,זה היה כ"כ חסר לי..

התנשקנו כמו ילדים בני 16, שרק עכשיו גילו את נפלאות הצרפתייה. ליטפנו אחד את השני בכל המקומות בגוף (וכיוון שאני הייתי חלקה בכל המקומות בגוף, זה בהחלט היה נחמד מאוד). כשהוא שלח ידיים לתוך המכנסיים שלי ניסיתי לעצור אותו. בתור עקרבית ידועה, אני נהפכת לג'לי ברגע שנוגעים בי, אפילו בליטוף קליל. אני פותחת רגליים ויאללה.... מכיוון שהוא טיפ'לה יותר חזק ממני, אז העובדה שהחזקתי לו את היד לא מנעה ממנו במיוחד. הוא פשוט תפס את 2 הידיים שלי ביד אחת שלו ואת השנייה הכניס למכנסיים.. מפה, כבר אין יותר חשיבה קוהרנטית במיוחד מצידי..

יכלתי לפרט בדיוק מה היה, אבל אני לא טיפוס כזה, וזה לא סוג כזה של בלוג. אז תנו לדימיון להשתולל כמה שבא לו. אני יכולה להבטיח חגיגית, שכמעט כל מה שהוא יפיק- יהיה נכון..

מה שאני כן אגיד, שזו הייתה הפעם הראשונה בחיי, כולל האקסים המיותרים שלי וסטוצים למינהם, ששכבתי עם מישהו בלי קונדום. זה ממש revolusion.. בפעם הראשונה הוא גמר בחוץ ואני הבטחתי לו שאין שום צורך לעשות את זה, אני לא אכנס להריון וע"פי הבדיקה האחרונה, גם אין לי מחלות מין (והוא שומר על עצמו עוד יותר ממני אפילו). בפעמים האחרות הוא כבר לא מנע מעצמו, וממני. וואו.. זה ענק, זה משדרג הכל וזה פשוט מרגיש!!..

הדבר השני שאני יכולה להגיד, שלפעמים.. לא צריך 4play..

בפעם האחרונה, ממש מאוחר בלילה הוא פשוט נכנס אליי. בלי נשיקות, בלי ליטופים, בלי להיות רטובה ומבלי לנסות "להרטיב", וזה היה אחד הדברים הכי מדליקים שעשיתי בחיי. תוך שניות התחרמנתי קשות, גמרתי עשרות פעמים (ברעש גדול)

זה מדליק אותי עכשיו, כשאני נזכרת בזה...

הבעיה בסקס, שברגע שיש קצת, רוצים לחזור על זה שוב ושוב, כי הוא כמו כל תאבון, צריך "להאכיל"..

מה שעוד עשינו בפעם הראשונה, זה לישון ביחד.

לישון זו מילה יחסית, כיוון שהוא נחר כמו מסור ואני שכבתי לצידו והקשבתי. גם ככה נורא נורא קשה לי לישון עם גברים.ישנתי אולי שעה ובבוקר, אחרי שהוא התעורר, הוא חיבק אותי אליו, קרוב קרוב וצמוד צמוד. איזה כיף..

אח"כ במקלחת, הוא ניסה לעשות כל מיני תרגילי אקרובטיקה, אבל אם יש דבר אחד שאני לא מוצלחת בו, זה לנסות לתפקד, בכל צורה, לפני הקפה- אז ויתרנו.

מעבר לסקס, הוא פינק אותי בכל הדרכים שיכלתי לחשוב עליהם, לא נתן לי להרים אצבע, שכבתי על הכורסא כמו קליאו (פטרה כמובן). ראינו תמונות של החברים שלו, אלה שהוא היה מזיין לי במוח עליהם כ"כ הרבה והם בעצם מאוד לא מעניינים אותי. הפגישה הזו הייתה הפעם הראשונה שהוא לא הציק לי בשאלות כמו: התגעגעת אליי, חשבת עליי.. אני ניסיתי להוציא ממנו משהו, אבל חוץ מלהגיד לי :" אם לא הייתי מתגעגע אלייך, לא הייתי יוצר איתך קשר", הוא לא אמר לי כלום. ואני כל הזמן חשבתי: לעזעזל, כ"כ קשה לך להגיד שאתה אוהב אותי...

בתמונות הללו היתה גם תמונה של מישהי שהוא יצא איתה בתק' (וזה ציטוט שלו) שאני לא רציתי לראות אותו ולדבר איתו.

בבוקר הוא הסיע אותי לתחנה המרכזית, וחזרתי גמורה, אך מרוצה לי-ם..  

כשהייתי באוטובוס, צילצל האיזכור שלי לקחת את הגלולה (אני לוקחת אותה בבוקר) והסתכלתי אליה כמה דקות ספורות בהיסוס. אני יודעת, שאם אני מפספסת ביומיים את הגלולות, היומיים הקריטיים של ה-72 שעות שאחרי, אני נכנסת להריון. אבל תפסתי את עצמי, אני מופרעת.. באשכרה שקלתי לכמה שניות ספורות, להכנס ממנו להריון..

איך אני יכולה לעשות את זה למישהו שלא באמת איתי. כשאין לי עבודה, בית וחיים מאורגנים..


ואיך אני מרגישה, להיות בת 26??

מבוגרת לאללה..

אם כי עדיין אינפנטילית בתוך תוכי.

            מה שאני רוצה שיקרה לי השנה..

להגיע למשקל כבוד.

לסיים כבר את הפאקינג תואר הזה.

להיות יותר נחמדה אדיבה לאנשים, כולל אמאבא שלי.

לקנות סוף סוף רכב.

ואולי, אבל רק אולי, למצוא מישהו שיאהב אותי, יבין אותי, ירצה להיות איתי ולא יפחד לומר לי שהוא אוהב אותי.

 

לכל מי שאחל לי מז"טים ליומולדת- הרבה הרבה תודה.

מי ייתן שהשנה שתבוא תהייה רגועה, שלווה ומלאת חלומות שיתגשמו

אוהבת רבות..

פרייה

 

נכתב על ידי , 23/11/2004 11:41   בקטגוריות אהבה ויחסים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של G_dot ב-15/11/2005 23:00



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)