לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

אניה על הבוקר..


אחד הדברים היותר מרגיעים ושעושים לי את הבוקר..

אגב, זה ה- greatest hits שלה.

החלטתי, שמעתה בתחילת כל חודש (או בסופו של הקודם לו), אני אעשה רשימת החלטות. אני אקרא לה: new mounth resolutions. אלה דברים שצריך להספיק בחודש המגיע ...

כרגע אני בעבודה, במשמרת בוקר. זה הכי סיכון לכתוב את זה עכשיו, אבל אני אעשה זאת. מהפוסט הבא.


בסופ"ש הייתי אצל אחגדול בחיפה.

היה קר מאוד ולא עשינו יותר מידי. ביום שישי ישבנו ב"פסטו" אכלתי מלא פסטה ושתיתי קפה ב-3 צבעים. המיועדת הזמינה מרק פטריות מצויין, שהכיל פטריות, אספרגוס וחוטים מוקרמים. מעדן...

אחרי שאכלנו כמו סוסים, הלכנו לבקר חברים של אחגדול והמיועדת בקריות. הם עומדים להנשא- היא בחורה גדולה (מאוד) והיפר אקטיבית. והוא בחור רזה, קטן ואדיש. שניהם נורא הצחיקו אותי, מעולם לא ראיתי כזה ניגוד בין שני אנשים ונראה שהם מסתדרים היטב ביחד, מלבד העובדה שהוא לא "אוהב" כ"כ לנקות, או להקפיד על ניקיון..

יש להם חתול פרסי אמיתי, הוא נראה כמו שילוב של גרמלין וגרפילד. החתול הזה ענק והוא אוהב להכנס לכוכים קטנים ומשם תיצפת על העולם- משם הוא זורק לכולם מבטים חורשי מזימות. הוא נראה קצת כמו החתול הרשע מ"כלבים וחתולים".

חזרנו נורא מאוחר ולא דיברתי עם מיצי.

ביום שבת התעוררתי בסביבות 12 (!!) לצלילי הזוג שניקו את הדירה, כיוון שהם חשבו שההורים שלי צריכים להגיע ורצו לעשות רושם טוב .החתולה שלהם רדפה אחרי הסמרטוט ובעיקר עשתה הרבה בלגן, היא התעקשה לדרוך בדיוק איפה שנקי ושהיה רטוב. בצהרים פגשנו את ההורים ואת אחקטן יחד עם אמא של המיועדת והלכנו לאכול ב-BP בדרך לקריות. היה טעים והמלצרית הייתה ממש נחמדה. הכל עבר בשלום .מלבד התקרית בה אחקטן נורא רצה כבד אווז והמיועדת כידוע צימחונית- אידיאולוגית. הוא מאוד התרגז, כי וכולם (חוץ ממני, אני פושעת) ניסו להניא אותו מזה ובסוף הוא ויתר, אבל בעצבים...

התקשרתי בערב למיצי והיא הייתה עצבנית אש מהעובדה שכביכול הייתי ב"עיר שלה" ולא טרחתי לפגוש אותה ולא התקשרתי אליה. היא אמרה שממש לא אכפת לי ממנה ולא מזיז לי לשמור על הקשר ביננו. לי ממש אין כוח לתרנגוליות. ניסיתי להסביר לה שזה בכלל לא קשור לזה שלא "מזיז" לי וזה בכלל לא נכון. אבל היא התעקשה להתעצבן ואני התעקשתי שאין לי כוח לריב. סיימנו את השיחה בזה שהיא נעלבה ואמרה שבוע טוב.לי, נמאס לריב איתה כל הזמן, להסביר פה ולהסביר שם. שתעזוב אותי לנפשי.


אכלתי פשוט המון!!!

והחתונה הופכת להיות דוחקת יותר ויותר. נשארו לי 4 חודשים. אם אני ארזה חצי קילו בשבוע, זה אומר עוד 8 עד לחתונה. עצוב משהו.. חייבים להתעמק בזה כמה שיותר..


מישהו מהאתר של תוסס שלח לי הודעה, רוצה להכיר, להפגש בלה בלה..

לא מעוניין לדבר במסנג'ר, ישירות לטלפון.

מוזר לי. התרגלתי להאחז במסנג'ר או באייסי קיו כמו בחבל הצלה ולא ממש בא לי לדבר איתו ישירות בטלפון. אבל אולי אני מפסידה את אהבת חיי פה? או לפחות את הבחור שיתלווה אליי לחתונה של אחי?.. בכ"ז הוא כתב על עצמו שהוא "נוף לא רגיל ברשת"..

 

שבוע טוב לכולם

 

 

 

נכתב על ידי , 28/11/2004 07:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-1/12/2004 22:23



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)