לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

החלטות חודש דצמבר


הזמן האחרון לא משהו..

בעבודה, לא מוצלח. אני יותר מידי פה ודברים הולכים לי חרא. דחיל ראבק, אני כבר שנה וחצי כאן, אני יודעת את הדברים בע"פ, כך ששחיקה, בינוניות וחוסר מיקצועיות שולטות ובגדול. זה מזכיר לי נאום של רבין.

כל העולם ואישתו כועסים עליי. ריקושטיי הסופ"ש עם אחגדול נותנים את אותותיהם. מיצי כועסת והיא לא התקשרה אליי ממוצ"ש. לי אין כוח אליה. קומבי.. עניתי לו היום לטלפון,אחרי סינון של זמן רב. וחבל שעשיתי את זה!

אני סירבתי לדבר איתו וסירבתי להסביר את עצמי. אמרתי לו שאם הוא מתכוון לצרוח עליי אני אנתק את הטלפון. הוא טען שמתאים לאופי שלי לעשות את זה, לנתק ולהעלם בצורה כזו ואם עוד פעם אני רוצה לחתוך בצורה כזו, אז זה בסדר.

דגש כאן על העוד פעם.

הטכניוניסט אמר פעם, ובצדק, שאני מבזבזת את הזמן עם קומבי. אני טוחנת מים ומגיעה לשום מקום.

אני יודעת שאני שמה גז בניוטרל איתו, אנחנו לעולם לא נהיה ביחד. לעזעזל, אני בכלל לא רוצה עכשיו אותו. אני בכ"ז, עונה לטלפונים/ הודעות ממנו כל פעם כשהוא יוצר קשר. כל פעם זה מסתיים באותו האופן.

הכל באשמתי!

נמאס לי לחשוב גם על זה- עוד יבוא היום בו אני אצליח לעמוד על שלי...

מבחינת הדיאטה..

עליתי 3 ק"ג ב-3 שבועות.

גורו הייתה בשוק. היא לא הבינה איך יכולה להיות עלייה כ"כ גדולה, כשמשלמים לחברה הזו כ"כ הרבה כסף (250 ש"ח בחודש). לי באמת נמאס מהקבוצה, מהחברה ובעיקר מגורו- היא פשוט בהמה. כשאני אסיים עם הכרטיסייה שיש לי, אולי אני אחפש משהו אחר.

אז על העבודה כתבתי, על החברים (יותר נכון חוסר בהם) כתבתי, על בעיות המשקל שלי כתבתי.. מה נשאר? הלימודים!!

יש לי חודש שלם להגיש 3 סמנריונים ותרגיל אחד קטן.

שוב זה בגללי, אני לא יכולה לסיים משהו עד הסוף.

פעם הייתה לי שיחה עם נשואה1 על היכולת לעשות משהו מההתחלה ועד הסוף, אז התייחסתי לירידה במשקל. אבל אני שמה לב, שלא משנה מה אני מנסה לעשות...

המצב הנפשי/ פיזי/גופני/ מנטלי לא משהו...



לכן, החלטתי שכל חודש אני אעשה לי master plan רשימת דברים שחובה לעשות.



  1. לכתוב סמינריונים. לפחות את התרגיל הקטן ולפחות שניים מהסמינריונים.

  2. להוריד 6 קילו. את השלושה ששמנתי ואת השלושה הנותרים שיש לי לשנות סיפרה במשקל שלי.

  3. לצאת לדיייט אחד. מוצלח או לא, זה כבר לא משנה  (את זה אני אומרת כיוון שיש מצב שבשבוע הקרוב זה אכן יתרחש).

כפי שכתבתי כמה פוסטים אחורה..

מעולם לא התיימרתי לכתוב ברור, רהוט ומובן.

 

      

 


 

 

 

נכתב על ידי , 1/12/2004 06:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-1/12/2004 19:29



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)