לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

תחושה מורבידית משהו..


שמישהו בעבודה גילה את הבלוג הזה..

פעם היה לי רק מנוי אחד, הטכניוניסט (אני לא מלנקקת כי הוא הפסיק לכתוב). ואז לפתע פתאום, נהייו לי שניים..

כ"כ שמחתי. איזה כיף, יש אנשים שקוראים אותי. אבל יום אחד, המנוי השני נעלם כלא היה ואני חשתי שאולי היה זה חלום. אולי רק חשבתי שהיו לי שני מינויים בבלוג??

אתמול בערב זינקתי פתאום מהמיטה..

זה התחוור לי לחלוטין.

המייל היה של שרת האונ' והאות הראשונה יחד עם השם כולו מתחבר למישהי שעובדת איתי. בא לי לשאול אותה אם היא קוראת בלוגים..

אבל אני לא אעשה את זה. אני לא מעוניינת שיגלו את הבלוג הזה ואת זהות הכותב שמאחוריו (אולי זה כותב, יכול להיות שאני כותבת).. יכול להיות שהיא הגיעה אליו באקראי, כחלק מהפונ' שהקורא יריב חבוט שם במערכת ויכול להיות שהיא הגיעה אליו בכוונה תחילה ולא אמרה לי מילה. אני אשאיר את זה ככה, אם את קוראת, נראה אותך אומרת משהו..

I dare you





אני חושבת שהגיע זמן לכתוב על בנו קצת. (הנה, עשיתי לך back track).

הרבה זמן לא קראתי אותו.

אני לא אחזור על הסיפור שהתחולל איתו, כתבתי על זה פוסט, אתם מוזמנים לדפדף אחורה. כעסתי עליו קצת (טוב, הרבה) הגשתי לו ענף של זית והבחור בחר להשליך אותו על הרצפה, לדרוך עליו ולרמוס אותו ברגל גסה (ואח"כ עוד יש לו את החוצפה להגיד שאני דרמטית ). לכן, לא חשבתי שמגיע לו שאני אקרא אותו בכלל.

אבל קמתי בבוקר מוקדם מידי, לא הצלחתי לישון יותר, אז פתחתי את ג'וני.

ראיתי שהוא כתב עידכון. מעולם לא ראיתי את השם שלו על לוח "הבלוגים שעודכנו לאחרונה", אז נכנסתי...

ומה אני אגיד.. איזה פוסט..

כשקראתי אותו (בחיים לא חשבתי שאני אמצא מישהו חסר סבלנות יותר ממני ), חשבתי על הזמן שדיברנו באיי סי, קצת לפני שהוא טס. אהבתי לדבר איתו הרבה יותר משאהבתי לקרוא אותו. תמיד חשבתי שבשיחות הוא יותר אמיתי פחות מנסה להיות מה שהוא חושב שאנשים יצפו ממנו להיות. נראה לי שכל מה שהוא בבלוג, רק התעצם בשהות הזו שלו בחו"ל. (לא שזה רע, אני מניחה).

תמיד חשבתי שיכלנו להיות ממש טובים אחד לשני, לא רומנטית god forbid. יותר בכיוון של נתינה מנטלית אחד לשניה. אבל אולי אני סתם אגואיסטית. אולי חשבתי שמוח שאמור להיות איכותי יכול לתרום לי משהו, יותר ממה שאני אצליח לתת לאחרים.

אבל, אני לא מתיימרת לבצע פה ניתוח פסיכולוגי- אני לומדת מדעי הרוח, לא פסיכולוגיה. חבל שיש אנשים שכתבו תגובות שהנבו את הפוסט האחרון. מצד שני, אולי זה לטובה. זה גרר איזה שהוא דיון על אהבת הארץ, על בעיות נפשיות וזה תרם לו כניסות, לא?..

טוב, אני אסיים פה. (אני לא מתכוונת להפוך את עצמי למשהו נוזלי ומתרפס. אני לא מתכננת לחזור לפתח איתו סוגשל קשר).

אני פשוט אפסיק לכתוב לפני שזה רק ילך וידרדר מכאן..





 

עידכון של 16:31

אם מישהו לא הבין את הרמז הדק כמו פיל..

תהיו מנויים אצלי.. אני רוצה מנויים לבלוג...

נכתב על ידי , 3/12/2004 11:53  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מחרוזת ב-8/12/2004 18:05



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)