לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

היא לא אומרת כלום ולא קורה לה כלום


באחד מימי השבוע, יצאתי מהקורופורשין בריצה על מנת להספיק את האוטובוס.

מי שמכיר את הבניין בו מקום העבודה שלי יושב, אז במרכז יושב פסנתר. קברניטי הבניין פיטרו את הנגנית שהייתה מפליאה בנגינתה המשמימה כל צהרים וחיברו את הפסנתר למעין מחשב. המכונה הזו מפליאה אותי כל פעם מחדש כשאני מסתכלת, כיון שהיא גורמת לקלידים לנוע לבד.

באם אני חוזרת לאותו אחה"צ בו אני רצה ומנסה לא להאנק מכאבים בכדי לתפוס אוטובוס, ישב שם מישהו וניגן

 we are the world, we are the children, we are the.... טוב, הבנתם את הדריפט

זרקתי לו "סחתיין עליך סטיבי" והמשכתי בריצה שלי.

המאורע הזה זרח מפרחוני עד יום אחרי זה, שקולגה לידי אמרה פתאום: "אה, אז זה כן יהודה סעדו"...

אני אמרתי לה: ???? אה?...

מסתבר שסטיבי מיום האתמול, היה לא אחר מאשר יהודה סעדו שבא לנפוש במלון האקסקלוסיבי מינוס אחד ושלושה רבעים שנמצא מחתת לקופוריישן. ואני אפילו לא זיהיתי אותו...

לא פלא שהיה לו מעין חיוך קטן אחרי שאמרתי לו את מה שאמרתי.

סלב בטבריה. כמובן שכל הטבריינים באו ללחוץ לו את היד ולהגיד לו כמה שהם מעריצים אותו (WTF?)

 

 

נכתב על ידי , 24/8/2009 14:09   בקטגוריות סיפורי חארטה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-24/8/2009 21:49



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)