לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

יעלה ויבוא


בתום הלימודים שלי, חיכיתי לאוטובוס וראיתי שם חברה של מיצי. ניסיתי לעשות את עצמי קטנה ולא להתקל בה. אבל כמובן שפיזית זה פשוט לא אפשרי והיא קפצה עליי..

"תחזרו לדבר, נו..."

ואני חושבת..

אני לא ילדה קטנה. אם מחקתי אותה, זה אומר שזה מה שנוח לי עכשיו.

ממש טוב לי שלא ניהיים פולנים עליי, שלא מציקים לי לבוא, לצאת, לחזור ואז גם לצרוח עליי. נמאס לי מזה שהיא כל הזמן בדיכאון, כי גבר לא התקשר אליה. נמאס לי מזה שקורה לה משהו עם מישהו/י כוווולם צריכים לדעת על זה. אין לה מושג פשוט של צנזורה.

באשכרה נשמתי לרווחה, אז ביקשתי מהחברה שלה, שלא תגיד לי כלום עליה. יתרה מזאת, שלא נדבר על מיצי, כי אין קשר אליה למה שלי יש עם מיצי.

היא הסכימה וסתמה!




ישבתי בחוות המחשבים שלנו היום, אחרי שהרבה זמן לא נכנסתי אליה וגיליתי שיש כיתות מסויימת שיש בהם מחשבים עם כניסת USB.

האוניברסיטה התפתחה, הגיעו ימות המשיח!!

נכנסתי לאתר של המכללה למנהל ושם כתוב שכדי להתקבל קבלה ישירה למדעי המחשב שם אני צריכה:

או 700 ומעלה בפסיכומטרי,

או ממוצע 10 ומעלה בתעודת הבגרות שלי.

קלי קלות, נכון??

אני מוצאת את עצמי חושבת על לימודי מחשבים יותר ויותר לאחרונה. יש לי ממוצע של 9 כרגע בתעודת בגרות, זה מבלי להשקיע שניה בבגרויות (תעודת המכינה היא תעודה שלא קשורה לבגרויות, אלה ציונים שונים לחלוטין) ועם 3 יח' במתמטיקה. לכן חשבתי, כשאסיים את התואר, אני אחזור לצפון () אני אשלים ל-5 יח' במתמטיקה ואנסה לראות אם אני יכולה ללמוד גם פיזיקה.

אחרי התואר, אין לי משהו יותר טוב לעשות. אני חושבת שאני כן יכולה לשפר מ-9 ל-10 בתעודה, לא?

(אני לא מוכנה להגיד את המילה הרעה שמתחילה בפסיכומטרי ..)

אני לא יודעת מה באמת תוכן לימודי מחשבים. זה דבר שאני עוד צריכה לברר.

אבל יש לי עוד שנה שלמה לבלות בי-ם, כך שיש לי עוד זמן לזה. מי יודע, אולי אני עוד אשנה את דעתי. כמו לימודי התיירות ולימודי הבישול ולימודי כלכלה...

נכתב על ידי , 6/12/2004 18:37  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-8/12/2004 13:28



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)