לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

יום כן ויום לא


יש לי סיבות אישיות

להיות אחת שכזאת

ולמרות שאני משתדלת מאוד

 

יש לי סיבות טובות

עם המון מטרות ברורות

לעולם לא אומר

אף אחד לא יבין

הוא ממילא גם לא ישאל

אף אחד

לעולם יבין

וממילא זה מיותר

 

ואנשים בפינה צוחקים עליי

ואני מבינה הם רואים

רק את מה שנראה

 

יש לי סיבות טובות

עם המון מטרות ברורות

לעולם לא אומר

אף אחד לא יבין

הוא ממילא גם לא ישאל

לעולם לא אומר

וממילא זה מיותר

 

יש לי סיבות טובות

עם המון מטרות ברורות

לעולם לא תדע

מה עשיתי אתמול בשביל להיות איתך

אם תדע מה עשיתי אתמול

היית נחנק מבושה

אם תדע מה עשיתי אתמול

היית מת מבושה

 

יש לי סיבות אישיות

להיות אחת שכזאת

מילים ולחן:בתי

שיחקה אותה הזמרת. בשיר אחד היא הצליחה להגדיר היטב את מי שאני. מבלי לומר בעצם כלום..


 

the sole survivor- vanuatu 9

 

 

 

נכתב על ידי , 17/12/2004 01:23   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרנצ&rsquo;סקה ב-17/12/2004 01:37



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)