לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

גם אני שרה שיר פרידה (הסיפור על קובי)


סיפרתי לכם על קובי?

אני מניחה שלא, רציתי לחכות את יום השנה למוות שלו, זה נראה לי יותר סימלי. אבל, עכשיו.. זה הזמן, זה היום, זה הרגע..

אני אחסוך מכם את הרגשות שלי כששמעתי שהוא מת.

אני אחסוך מכם את תיאור שבר הכלי שהייתי.

אני אחסוך מכם את תיאור טשטוש הזכרון שלו עכשיו, 4 שנים אחרי.

מה שאני כן רוצה לספר לכם זה על הקשר המאוד מוזר שהיה ביננו, ולמה הרגשתי כ"כ לא שלמה כשהוא נהרג.

הכרתי את קובי כשהייתי בצבא. הוא היה אחד המפקדים של איזו פלוגה, לא משהו יותר מידי חכם. התקרבנו כשרציתי את אחד החברים שלו לסגל והוא הבטיח שהוא יעזור לי, as in, יסדר ביננו (אוי התמימות, התמימות..)

סוף שבוע אחד נשארתי שבת וגם הפלוגה של קובי, הוא הזמין אותי לישון איתו באוהל מפל"ג. ואני תמימה שכמותי, אכן חשבתי שהכוונה היא לשינה..

(אני יודעת- אתם תיתהו.. מה זו התמימות הזו? הנאיביות? הטימטום?...)

אני אכן הגעתי באותו הלילה לאוהל והתברר לי שבראש שלו בכלל לא הייתה כלולה שינה. לא עשיתי איתו שום דבר באותו הערב, אבל כ"כ כעסתי עליו: יש לך חברה, איך אתה מעז להציע לי הצעות, לנסות לשלוח ידיים- יא חתיכת בוגדני מסריח שכמוך..

הוא נשבע שלא הייתה לו חברה, אבל אני כ"כ כעסתי שלא הייתי מוכנה לסלוח לו, אף פעם, בכלל..

(נו, הייתי בת 18 ותמימה, אתם צריכים לסלוח לי).

היום אני תוהה מה היה קורה אם כן הייתי עושה איתו משהו..

איך הייתי מקבלת את המוות שלו, כמה שנים אחרי? סביר להניח שהייתי מוצאת את עצמי באיזה שהוא מוסד לחולי רוח,  ועל זה קיים המשפט הידוע, הקלשיאתי: "כל עכבה לטובה".

בדיעבד, התברר שהוא לא שיקר לי. אכן, בשתי שניות שהוא היה איתי, לא הייתה לו חברה. אבל..

משהו תמיד מנע ממני לבטוח בו לגמרי, איזה שהוא משהו, שאמר לי שהוא לא לחלוטין כנה..

זה היה הקלאמזיות שבו הוא אמר לי שאני סקסית ומדהימה ועושה לו את זה והוא רוצה להיות רק איתי.

אתם בטח תוהים למה אני מספרת לכם את זה?

דבר ראשון, זה סיפור קובי. טוב או לרע, הוא ישאר איתי עד סוף חיי.. (הסיפור איתו לא מתחיל ונגמר במה שכתבתי כאן, אבל זה ארוך מידי, כואב מידי ולא רלוונטי).

דבר שני, כי היום 6 שנים אחרי ההסטוריה חוזרת על עצמה. גברים, בצורה קלאמזית, בלתי משכנעת וכ"כ חצופה מציעים לי זיון, משהו חד פעמי..

ועכשיו תסביר לי..

כ"כ הרבה זמן לא היה לך סקס, שיכלת להציע כל מיני הצעות למישהי שמעולם לא ראית??? ומה אח"כ? חשבת לעצמך "וואלה, נראה לי שהיא מוצצת טוב", אז המשכת? או אולי, כפי שאני לגמרי בטוחה שנכון, סף החרמנות כזה גבוה שממש לא משנה לך את מי אתה מכניס למיטה???

לא משכנע! לא אמין! מעליב!!

כל בחורה אחרת הייתה נותנת לך סטירה מצלצלת על שאתה בכלל מעז לעלות על דל שפתיך הצעות שכאלה. אבל אני מטומטמת, כפי שהבוס שלי טורח להגיד לי לא פעם, אני ממשיכה לסבול את השטויות הללו.

no more!!

באמת חשבתי שנוכל להיות חברים (הגדרות זה דבר מסריח), הרי ידידות זה דבר כ"כ חשוב ויקר. אבל מה חשבתי לעצמי? כל "ידיד" שהיה לי, ניסה להכניס אותי למיטה (אחד אפילו הצליח, לצערי הרב), אז למה שעכשיו זה יעבוד? למה שעכשיו יהיה פה משהו שונה?

אני לא בטוחה שאני כועסת עליך אפילו, אנחנו לא באמת מכירים ואתה היית הכי כנה (אני מניחה) שיכלת. האלמוניות שאפיינה אותי 10 שבועות עד עכשיו, תחזור לאפוף אותי גם מעתה והלאה. אין לי בעיה עם זה, להפך אני חושבת שזה הדבר שהכי טוב שיקרה.

טוב, שיהיה סוף שבוע רגוע ויפהפיה, אבל אני עוזבת, סופית. נעמתם לי מאוד..

בעצם למה אני משקרת?

הייתם חארות!!

עליתם לי על העצבים..

התגובות שלכם היו סופר מרגיזות..

היו לכם הערות מטומטמות..

לא לינקקתם אותי בכלל..

הבלוג הזה ימחק, ברגע שאני אחשוב למי אני רוצה להעביר את הפרו ואחרי שאני אדבר על זה עם יריב.

נכתב על ידי , 24/12/2004 08:11  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya from work ב-16/8/2005 05:48



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)