לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

כלו כל הקיצין


מספיק ודי!!!

 

היום ביקשתי לראות את החוזה שלי. רציתי לראות מה נשתנה המעמד שלי כיום ביחס למעמד שלי לפני הלידה. החוזה שלי מעודכן לימים בהם למדתי בירושלים בימי חמישי. כמו כן, אני באותו חוזה עדכני אני גם צריכה לעבוד ימי שישי.

שתבינו, החוזה הזה נכון לימים בהם גרתי עם אהובי בכפר חיטים!!!

כששאלה הסמי טריילר האחראית על משאבי אנוש (והיא הכל מלבד יודעת לתקשר עם בני אנוש) אם הכל טוב, איך אני מסתדרת במחלקה החדשה אמרתי שאין לי תלונות, מלבד השכר. אז היא ענתה- חכי, את עוד חדשה...

בשוֹק אמרתי לה- סמי, אני בקופוריישן כבר יותר מ-3 שנים. היא לא התבלבלה וענתה לי שבמחלקה אני חדשה...! המערכת נתונה ללחצים, לא יעלו לך את המשכורת!

אתם מבינים, "בחרתי" ללדת ולצאת לחופשת לידה. לכן לא מגיעה לי העלאה במשכורת. מעניין שהיא "בחרה" ללדת 3 חודשים לפני, אבל לה אין בעיה של כסף משום מה...

כשקמתי היא שאלה: עזרתי לך?

עניתי לה: עזרת לי להגיע להחלטה.

 

קצת לפני שדיברתי איתה הגעתי לטורים גבוהים עם מנהל המחלקה שלי, לא בפעם הראשונה בשבוע וחצי האחרונות. אנשי המערכת הקופורשנית באמת ובתמים מאמינים שאני צריכה להעניק למערכת באמת את כל כולי, בשעה שהם משלמים לי מינימום...!

אני כ"כ כעסתי עליהם שהם לא נותנים לי לעשות את העבודה שלי, מפילים עליי דוחות משנים קדומות ועלומות (כן זה התפקיד שלי לפתור פאקים שנעשו בשנת 2008. וכן זה התפקיד שלי ללמד אנשים שעובדים באירגון 15 שנה איך לעבוד). אבל, הראייה שלי היא ככל הנראה הראייה שאינה נכונה. כי חינכו אותי בבית לעשות את העבודה כמו שצריך. אכן חינוך קלוקל!!

 

כשסיפרתי לקמ***ה על רצוני לעזוב לאלתר, הם ציינו שאני אאבד פיצויים של 3 שנים ושגם אבטלה אני לא אוכל לקבל. כשאמרתי, אז מה, אני אתמודד. הם העירו שלדעתם לעשות שביתה איטלקית זה דבר הרבה יותר חכם לעשות, יותר כדאי לגרום לקופורשן לפטר אותי!

חשבתי על זה קצת בדרך הביתה. אני יושבת בדיוק לפני משרדו של מנכ"ל הקופוריישן. אני יכולה לגלוש קצת בפייסבוק (באמת הרבה זמן לא שמעתי מה מתרחש בפארמוויל של אנשים שלא הייתי איתם בקשר 10 שנים), אני יכולה לעשות שיחות טלפון ארוכות (כ' החביבה נסעה לחצי שנה לאנגליה, אני חייבת לשמוע מה היא עושה שם יום ויום), אני יכולה ללכת להסתובב (טבריה היא עיר לתפארת מדינת ישראל).

מידיי פעם, אני יכולה להוציא קבלה או שתיים

 

אהובון אמר שהם לא נוטים לעשות את זה. יש נטייה חזקה לשמר את האנשים חזק בתוך המערכת. אבל אני רוצה לראות איך יגיב הכורדי האידיוט (וסליחה מכל מי שהעלבתי עכשיו) שיראה מה היא תפוקת העבודה שלי...

 

 

 

נכתב על ידי , 27/7/2010 18:30   בקטגוריות זוועה, שחרור קיטור, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חנינה ב-11/11/2010 20:05



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)