לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

חשבתי שיהיה לי רכב, אבל לא...


הקוסם ואני דיברנו קצת..

(הוא בכלל לא קורא אותי, לא אם אני לא מסבה את תשומת ליבו לבלוג. אמרתי לו שטוב שכך, כך אני יכולה להמשיך ללכלך עליו.) דיברנו על העובדה שאני לא עיקבית בשום דבר ולא עומדת בהחלטות שלי. אז הוא קפץ: "יש מצב שתשני את דעתך"? (לגביי ולגביו, למי שבטעות לא הבין)

זה הצחיק אותי נורא.

אמרתי לו שהסיכוי שזה יקרה יהיה רק כשאני אהיה שיכורה ביותר (ומסטולה קשות). אז הוא הציע לי בקבוק של משהו שיש בו 56% אלכוהול..

היה משעשע ביותר.


קניתי מעיל חדש מ-א-מ-ם..

יש לו צווארון פרווה (סינטטית תירגעו!) כ"כ מצחיק. משדרג את המעיל בכמה וכמה רמות

באתי לעבודה של נשואה1 ושאלתי אותה אם היא רוצה לצחוק. כשהיא ענתה כן, לבשתי את המעיל. היא כמעט עשתה בתחתונים.

הדבר הטוב במעיל הזה, שהצווארון יורד (תודה לאל), ואז הוא סתם נראה מעיל צמר שחור ומשעמם.

אני חושבת שאני אשאר עם הצווארון ולו בשביל הדחקות של עצמי.


שתידעו שאני עומדת בהחלטה שלי יפה מאוד, יחסית.. (למי? אליי!) אני ממש נחמדה, לא מתעצבנת. אולי רק טיפה כשכפרה החליטה שאני צריכה לנקות את הדירה שבועיים ברציפות (not gonna happen).

מה שכן, ההתנחמדות הזו מתחילה להמאס עליי..

מה גם שחשבתי שאחגדול שבא לעשות מילואים באזור ישאיר לי את המכונית שלו, אבל לא..


זוכרים את המעריץ?

אני מתביישת לספר שלכמה שניות חשבתי שאולי יצא בינינו משהו, על אף שהוא לא ואני חוזרת, לא הטיפוס שלי, לא מה שאני אוהבת בגבר ולא מה שאני נמשכת אליו.

הוא הגיע לבקר אותי בעבודה, התרגש מהעובדה שהוא ראה אותי בגופייה (ספגטי), זיין לי במוח על מד"א ועל חפירות ארכ'. אבל לא עשה כלום!

לא הציע להפגש, לא ביקש טלפון, nada..

בפעם האחרונה שהתראינו, זה היה לפני ה-31, חשבתי שאולי אני אעשה סוג של מעשה. אני אנשק אותו או משהו ואגיד- זה בשביל סוף השנה, כי לא יצא לנו לחגוג. אבל כשהוא הגיע אליי, לא יכלתי לעשות כלום.

 

הבנתי שזה פשוט לא זה. אני לא מסוגלת בכלל לגעת בו, לא במישור הזה לפחות (במישורים אחרים הוא אחלה ברנש). הפחד שלי וחוסר הרצון להיות לבד כמעט דחפו אותי לעשות (עוד) מעשה- עליו הייתי מתחרטת..

הורדתי קצת את ההסתובבות ההדדית בין שנינו. אני לא יודעת אם הוא שם לב לזה, הוא לא אמר לי מילה.


הייתי היום אצל רופא אלף אלף גימל, בגלל השמיעה שלי

הוא היה כזזזזזזזזזזזזזה חתיך...

חבל על הזמן. אני שוקלת להמציא בעיות פיקטיביות באזניים רק בשביל לחזור אליו.

מחר יש לי בדיקת שמיעה, דבר שהוביל אותי לשתי מסקנות..

אין לי ג'יפה באוזן, זה אומר שאני בחורה סופר נקייה. מצד שני, לאט לאט אני מאבדת את השמיעה שלי..

כוס ראבק עם העבודה הזו- גרמה לי נזקים פיזיים..


עוד תק' מבחנים ממשמשת ובאה עלינו לטובה

בעעעעעעעעעעעעע

יאללה..

צ'או

 

נכתב על ידי , 6/1/2005 07:09   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya-work ב-16/1/2005 07:26



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)