לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

כיף באקדמיה-2 או אנשים עדיין מגיעים לבלוג שלי דרך הכתבה מנענע..


שיחה בקפיטריה של רוח..

 

בחור שלומד איתי: אז פרייה, שנה רביעית?..

אני: אז מה, אז אנחנו עושים שנה רביעית, לא ביגי..

 

בשל"א: קלטי מה זה, לך ולי יש 48 נקודות זכות השנה וזו שנה רביעית..

אני: לך חפש, לי יש רק 35 נקודות..

 

בשל"א: הגשת את הסמינריונים ביום חמישי? (ה-30 לדצמבר)

אני: (בזעף) לא!

בשל"א: אז למה את מחכה?

אני: אל תדאג, עד אוגוסט אני סוגרת תואר

בשל"א: עד אוגוסט אני מאמין, אבל של איזו שנה? 2007? 2008?

אני: לך תזדיין


הייתי אתמול בשוק עם נשואה1, הרבה זמן לא ביקרתי שם. בדר"כ המוכרים מעלים לי את הסעיף עם היציאות המטומטמות שלהם, עם האופן בו הם מצחצחים שיניים (משום מה הם לא מכירים את הקונספציה הזו) ועם המחירים (דחיל ראבק, קישואים 9 שקלים??)

מצד שני, להיות בשוק מאוד מעיר עיניים (כמות החתיכים שראיתי שם אתמול..) ומאוד מצחיק (תביא לי עשר שח ).

אתמול גם יצא לי לראות את אחד ה"מרצים" שלי.

מרצה מרצה.. אבל אני נותנת לו אולי 30 (בגיל, לא בסנטימים).

יש לו וואחד פרצוף תחת, אבל איזה גוף..

הוא כזה סקסי..

אין לכם מושג כמה פעמים אני תופסת את עצמי בשיעור, לא מאזינה לו ומפנטזת עליו בכל מיני אלמנטים...

לא סיפרתי לכם, אבל יש לי כישרון, מעין מתת כזה, אני יכולה להסתכל על בחור ולקבוע אם הוא מוצלח במיטה, אל תשאלו אותי איך ולמה, אבל מעולם לא טעיתי. אני תמיד צודקת. כמות הפעמים שהצלתי את מיצי מלהכנס עם גבר למיטה...

אז אם אני חוזרת לנושא שעליו דיברתי- אני יודעת, אני פשוט חשה שהוא סופר...

הוא גם כזה מוכשר. הוא מנגן בצורה כזו..

הנגינה שלו יכולה להעביר לי כל מיני תחושות בגוף, זרמים...

כשראיתי אותו אתמול הוא היה מכוסה במעיל, כובע- מכף רגל ועד ראש.. אבל אני איבדתי את הכיוון. התחלתי להתרגש, השקיות נפלו לי מהיד...

בייסיקלי, חזרתי לגיל 15.

נשואה1 נקרעה עליי מצחוק: איפה פרייה הפאם פאטל שאני מכירה? לא מתאים לך להתנהג ככה..

אני תמיד טענתי, גם לה וגם לנשואה2, שרק הן רואות את הפאם פאטליות הזו..

היא בכלל לא קיימת. נכון, הייתה לי תקופה שהייתי מאוד "ליברלית" בבחירת הפרטנרים שלי. אבל זה היה כשהייתי במכינה.. מגיל 22 אני כבר לא משתוללת (אני לא מחשיבה את קומבי, הוא היה קשר ארוך מאוד).

שוב התברבר לי קו המחשבה..

בשיעור, עקב העובדה שאני לא מבינה דבר במוסיקה, תוים ואקורדים, אני דיי שקטה- אין לי מה להגיד כי אני לא יודעת כלום. אבל הוא זיהה אותי, ראיתי שהוא הסתכל עליי ארוכות (יש!!) וזה לא בגלל שהייתי במיטבי אתמול- לשוק לבשתי מכנסי טרנינג ואת סוודר הכריסמס שלי, עם צביים עליו.

(נשואה1 ניסתה לגרום לי ללכת להגיד לו שלום, כמובן שזה לא קרה, כשאני במצב צבירה של גיל 15).

אני ניתחתי את הקניות שלו, והגעתי למסקנה שהוא לא גר עם אף אחת/אחד. איך עשיתי את זה?

הוא קנה מעט ירקות, כמו שאני קונה, קניות לאיש אחד..

וואו.

מאז הדייט הראשון ביותר שהיה לי עם קומבי לא נמשכתי ככה למישהו..

טוב אני מסיימת את הפוסט הזה והולכת לעשות מקלחת קרה

שבת שלום

פרייה

 

 

נכתב על ידי , 7/1/2005 13:04  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-14/1/2005 16:37



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)