לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

עשיתי את שיחת המכירה הראשונה שלי


האמת קצת שיקרתי.

לא במכירה עצמה. בזה אני מאמינה בלומר את כל האמת (אולי זו הסיבה שאין לי לקוחות), אלא בסיבה של למה לא התקשרתי עוד בתחילת שבוע שעבר.

אחרי שאני מדברת ואומרת שאני יכולה לטפל בהכל, מסתבר שאותה בחורה גרה בכלל דרומית לנתניה...

רחוק מאזור הטיפול שלי

באסה..

העברתי אותה לקולגה אחרת שלי שאני מקווה שהתקשרה אליה.

אהובי טען שעשיתי מעשה חברי במיוחד. ואני אח"כ, כמובן שהתחילו הספקות- למה העברתי אותה? יכלתי באופן חד פעמי כן לנסוע לשם. אני חייבת להשתדל ואני חייבת להשיג לקוחות והמלצות. מאוחר מידיי. אבל אני מקווה שבפעם הבאה אני אצליח יותר. בואו נגיד שאם יתקשרו אליי, אני לא אמשיך להפנות הלאה. אלא אם כן, הלקוחות הם תל אביבה ודרומה.

סובל

 

מבחינת הליך ההרזיה שלי. הלך שבוע פחות או יותר קל. היו לי מפגשים והתקלויות עם מתוקים ושתיות עם סוכר שאליהם לא התקרבתי בכלל. שאפו לי!

המשקל שלי לא תקין ואהובי ואני החלטנו לקנות אחד חדש ובו אני אפילו, ככל הנראה, גדולה יותר ממה שהראה לי המשקל הקודם. מה גם שהאיש שבר את הספירה עקב על האש עבודתי ואני סתם רציתי להפתר מכל השמנות וכל המסקרפונות שהמתינו לי במקרר.

אז כן. ז"א לא, אין את תחושת האופוריה של הירידה במשקל ואני לא מתאמנת עדיין.

עדיין אין לי מה ללבוש.

יאק

 

ספקוצה מחלימה לאיטה מהתקף האסתמה שפקד אותה בשבוע האחרון. מתעוררת הרבה פחות בלילה. אם כי ממש קשה להרדם והיא רוצה המון מים. עדיין לא הלכנו לים, בסוף יולי...

 

אני יודעת שהשיחה הבאה תהיה טובה יותר.

אני צריכה לתפוס ביטחון ובעיקר מוטיבציה

נכתב על ידי , 24/7/2011 19:14   בקטגוריות עבודה, הכי שומרי משקל  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיננית ב-26/7/2011 23:18



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)