לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

חשבתי לעשות קצת סדר בבלאגן..


היום נגמר הסמסטר שלי.

אני חשה שכל העניין עם ניצן נסחף קצת. אמנם הוא מרצה כבר יותר מ-10 שנים. אמנם הוא סקסי ברמות שאין לתארן. אמנם אני רואה בידיים, בפנים ובאגן את היכולות שלו (בתקווה שהוא לא קורה בלוגים בכלל, ואת שלי בפרט ).

אבל היום נפרדתי ממנו לשלום.

ברור שלא ממנו פיזית, לא העזתי לפנות אליו (מחשש לפאדיחות.. אתם יודעים לאלו אני מתכוונת). אבל אצלי בפנים, באופן מנטלי.

ראיתי אותו בקפיטריה בוהה באויר ובי (טוב לפחות הייתי רוצה לחשוב שהוא הסתכל עליי). ידעתי שלא יהיה מצב שאני אפנה אליו בנושאים שלא קשורים למוסיקה. ידעתי שאני לא אבוא להופעות שלו- אם הוא עדיין עושה אותן. ואני יודעת, שאני לא אלמד אצלו בסמסטר הבא. היום, שיחררתי את הפנטזיה לחופשי..

באותו האופן, שוחררתי ושיחררתי את ה"מעריץ" (אעלק באלק מעריץ) שלי לחופשי.

אמרתי לו שאתמול זה היום האחרון שלי במכון ואחרי המבחנים אני לא מגיעה לשם יותר. הוא היה בשוק..

שניה אחרי זה הוא הסווה את זה ב "איך אני אתמודד בלעדיך כאן? אני עוזב את האונ!" מבחינתי, מלבד המבחנים- שאליהם אני לא מתייחסת, גם לו אמרתי שלום.


באופן סימלי, כמו כל תקופת מיבחנים..

הכרתי מישהו

אני חשה שקצת לפני שמתחיל לי העומס של המבחנים והעבודות, אני צריכה "להתפרק" ולא דרך טלפון לקומבי. חוץ מזה, יכול להיות שיצא משהו חיובי מהפגישה הזו, מעבר לילה חד פעמי. מי יודע..

אני אפסיק בזה, עד שזה ממש יצא לפועל אין לי מה לכתוב על זה.


פגשתי את מיצי היום, עשינו בוחן ביחד ויצא לנו לדבר.

יש לה כרטיס טיסה סגור- היא טסה לסין באמצע פברואר! (מפרגנת ומקנאה כאחד)

דיברנו קצת.

אמרתי לה שהבנתי את כל מהות הכעס שלה. אבל עקב חוסר היכולת שלה לראות את הצד השני, העדפתי לתפוס מעט מרחק.

הסברתי לה שהעולם הוא לא מראה שמחזירה שקיפויות של עצמך בלבד. יש עוד הרבה מאוד אנשים סביב והיא צריכה להיות ערה יותר לסביבה. הרי התקרית ההיא לא הייתה הראשונה שהייתה לנו.

שתינו היינו צריכות את זה

הייתה שיחה טובה, רגועה.. צחקנו מלא.

לקטע הזה התגעגעתי- לצחוק משטויות.  לא התגעגעתי ליציאות "היאוש" שלה לגבי גברים.

שאלתי אותה לגבי "פינצ'וק" מהשגריר. הרי סיפרתי שהיא יצאה איתו. היא צחקה ואמרה שהוא יצא שם דיי פרווה והוא אחלה בחור באופן כללי, מאוד אינטיליגנט ומבריק באופן שיוצא מהכלל. הוא פשוט מחפש זיונים..

 

אין ידיעות לגבי ע' כרגע..

אני משתדלת שמחשבות עליו לא יתגנבו לי לראש בכל רגע נתון.

שיהיה לכולם בהצלחה במבחנים

וחופש נעים

שתהיו מאוד פרודקטיבים ושיהיה רק כיף

פרייה

 


עידכון 20:54

בשעה טובה התקשרו אליי סוף סוף מ"כוכב נולד"

קבעו לי אודישן ב- 25 לחודש בבאר שבע בשעה 9 בבוקר.

אם שנה שעברה לא הלכתי לאודישן כי הוא נפל לי על תק' המבחנים. השנה הוא נופל לי על מבחן!

באותו היום ובאותה השעה..

יש לי עד יום שלישי להחליט אם אני אלך לשיר או לא..

נכתב על ידי , 20/1/2005 15:28  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-1/2/2005 07:22



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)