לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

חגיגי חדשני ופוגעני- עצמונית


היום st Patrick's day והבלוג שלי מתקשט בצבעים ירוקים.

סתם, אני אפילו לא יודעת מה המשמעות ההיסטורית של היום. הרי זה לא החג שלי. נזכרתי שפעם ביום הזה, עוד בימי ירושלים, יצאתי עם סמרטוטי לברוד ושתינו גינס. אז הגעתי למסקנה שאני חסידת מרפיס. יאמממ.. איזו  בירה טעימה.. איזו נוסטלגיה. נזכרתי בעוד משהו, קצת פחות טוב ומרגש. הבחור שהכיר לי לראשונה את מרפיס נפטר לפני כמה שנים מסרטן...

לפני כמה שבועות הרהרתי בלעשות מעשה יורם קניוק ולבקש מבית המשפט שיקבע שאני חסרת דת. כך אני אוכל להנות מכל העולמות ולחגוג את כל החגים. יותר נכון, בהכירי את העצלנות הטיבעית שבי, לא לחגוג בעצם אף חג. אח"כ עלה הרהור של איך אני אעשה דבר כזה לילדה שלי. אם אני חסרת דת, איפה זה שם אותה? איך היא תרגיש מאוחר יותר, בגן ובבית הספר שידברו איתה על חגים של יהודים והיא לא תבין את ההקשר הזה אליה.

 

אנחנו טובעים מבחינה כספית ולא נעים לי. אני חושבת על כל 200 שקל של חדר כושר ומפנטזת על נופשים למלטה, ביודעי ששום דבר מזה לא ממש יצא לפועל.

לא נעימה לי ההתנהלות הזו. לא מתאים לי בכלל! לא רוצה להיות כמו ההורים של אהובי, חיים מהלוואה להלוואה והם מעולם לא פתחו לו אף לא תוכנית חיסכון אחת. מה שיפה בכל זה, ששנה הבאה זה לא הולך להשתפר, להפך. אני יכולה לתלות את זה בבחירות המיקצועיות שעשה אהובי ולהטיל האשמות. אבל את הבחירות הללו הוא עשה לפני שהכרנו. כך שזה לא ממש משנה ולא מאוד רלוונטי.

מצד שני, הוצאת פאקינג ציון  700 בפסיכומטרי, למה לעזעזל הלכת ללמוד היסטוריה???????????

(דרמטית? אני ? לאאאא.... )

 

טוב שיהיה שבוע טוב. ביום רביעי האור והחושך משתווים ומתחיל האביב באופן רישמי

 

נכתב על ידי , 17/3/2012 19:33   בקטגוריות חפירות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-28/3/2012 20:48



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)