לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

פוסט 100מם


לאט לאט אני יוצאת מזה..

פחות קשה לי, אני אפילו מחייכת (ממש מעט) לאנשים. טוב, נו.. זה מוגזם לומר שאני נחמדה אליהם, אני משתדלת לתת שירות, פחות או יותר..

אתמול היה יום ארוך,מעייף ומזוויע- ישבתי בחוץ ובקור, כביכול עבדתי..

הילד עלה מולי בלילה במסנג'ר. אני נתתי לעצמי 20 דק' לדבר איתו ולסגור איכשהו את הסיפור. זה היה לי קשה, כי משום מה, אני לא מצליחה להביא את עצמי לחתוך מבחורים בצורה כזו. אולי בגלל הפחד להשאר לבד.

חייך חיוך גדול (וירטואלי), ניסה לדבר איתי כאילו הכל כרגיל.

הייתי צינית..

ומגעילה..

מאוד לא קומוניקטיבית בעליל. בסוף הוא התרגז.

שאלתי אותו מה הוא רוצה ממני בדיוק??

כל הסיפור הזה כ"כ דומה לסיפור שהיה לי עם קומבי, 2 טיפות מים (חרא): בחור שהיה מטורף על התחת שלי, לא הודה בזה מעולם, אפילו לא לעצמו (בעצם, לעצמו אולי כן, אני לא יודעת). לא היה מוכן שנחתוך את הסיפור שלא מוביל אותנו לשום מקום. ואח"כ גם כעס עליי כל הזמן על שלא הענקתי לו את תשומת ליבי הבלבדית.

גם הילד רוצה שנהיה בקשר, אבל שלא תהיה מחוייבות. רוצה שלא נפתח רגשות אחד לשני (כאילו שאפשר לפתוח ולסגור רגשות כמו ברז), אבל שניהיה צמודים (אישית לוחצת).

אמרתי לו שזה מאוד עצוב ושהוא מתנהג בצורה מפסידנית ביותר. אין ערובות לעובדה שלא ניפגע, יכול מאוד להיות אפילו. אבל אם מוותרים כבר מההתחלה, אז בטח שאין לנו שום סיכוי ומי בכלל הבטיח שנרצה להיות אחד עם השניה???

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

הוא אמר שהוא רוצה ש"ירשם" שלא הוא זה שוויתר על כל הסיפור. הבטחתי לו שזה בסדר, אם זה גורם לו להרגיש יותר טוב עם עצמו- אז אני זו שוויתרה על שנינו..

היה בי אתמול מעין רצון קטן, משהו לנקמה- לגרום לו לפתח כלפי רגשות, כמו קומבי ואז לנפנף לו אותן בפרצוף. אבל, זה ילדותי ולא מוביל לכלום. גם אני מפתחת רגשות וגם אני מתאהבת ולעשות משהו רק עבור משחקי כוח, זה מחורבן

שוב-

פרופורציות..

בסה"כ בחור שהיה לי איתו דייט אחד, הוא טחן לי את המוח במשך יומיים, היה- נגמר..

next

(ותודה לאלטר ולגולדי שהביאוני עד הלום)

אני הולכת להתמקד קצת במבחן האימה שיש לי ביום שני. מבטיחה שהפוסטים האחרים לא יתעסקו בקקה, עליי..

שיהיה לכולם סוף שבוע מצויין

פרייה

נכתב על ידי , 27/1/2005 14:53  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-28/1/2005 12:56



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)