לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

וגם החודש הזה מסתיים


לילה קשה עבר עליי.

כ"כ קשה, שבעשר וחצי הייתי גמורה מעייפות, בלי יכולת לראות איך אני מעבירה את שארית הלילה בעבודה.

זה לא שלא היה לי מה לעשות..

יש לי ללמוד (המון אפילו)

רוב הלילה דיברו איתי בטלפון (החזיקו אותי ערה)

אפילו נשואה1 הייתה ערה ובעבודה שלה, כך שיכלתי לקשקש גם איתה- הרבה זמן לא דיברנו. היא צחקה עליי, על שדיברתי עם בחור בטלפון כ"כ הרבה זמן, שאלה מה קרה- לא מתאים לי, אני הרי שונאת את הטלפון שנאה עזה..

טוב אני אעשה הכל, אבל הכל.. בשביל להשאיר את עצמי ערה בעבודה..

גם הבחור שעבד איתי היה דיי בשוק מכמות הבלה בלה בלה שנבעה ממני.אבל מצד שני, הוא אמר שלא משנה מה אני אעשה, הוא לא יהיה מופתע.

נורא מעליב שהעובדה שאני בלתי צפוייה נהייתה ממש צפוייה- מרוב זה שלא יודעים למה לצפות ממני, מצפים בדיוק למה שמתרחש..

מחקתי סופית את הילד!

מחקתי את הטלפון שלו מהסלולרי שלי ומהמסנג'ר (כולל חסימה).

אני מתפדחת לומר שדיברתי איתו פה ושם השבוע. אתמול שאלתי אותו אם בא לו להפגש, עבור משהו חד פעמי בלבד- הוא לא צריך לדבר איתי, הוא לא צריך לחבק אותי אח"כ, לעזעזל הוא אפילו לא צריך להתקשר אליי אח"כ. אבל, הוא נכנס לסרטים. מה גרם לשינוי בגישה שלי, הוא נורא רוצה אותי ,אבל הוא פוחד לפגוש אותי. הוא לא יודע מה יקרה, מה שיהיה יהיה..

איזה קשקשן!..

גם כשנותנים לו את מה שהוא כביכול רוצה, הוא מתוסבך.

אז החלטתי עבור שנינו ופתרתי את עצמי מעונשו של זה. בלי להסביר, מבלי להפרד ומבלי לתת לו את האפשרות ליצור איתי קשר (זה בהנחה שהוא מחק את הטלפון שלי)- פשוט מחקתי אותו מהחיים שלי.

פפפפפפ...

אלוהים אדירים, יותר גרוע מקומבי..

חשבתי קצת השבוע על קומבי. התגעגעתי לזה שמעריצים את הקרקע שאני עומדת עליה וסוגדים לגוף שלי...

עם כל הבלאגן שהיה כל השבוע וחצי האחרונים, אתם חושבים שהיה פה סקס???

בחיאת, הכל פה לשווא..

ביום ראשון חמישי, לקחתי את עצמי לקניון, לעשות שופינג. קניתי 4 חזיות 100ממות ב-wo. יצאתי בנזק לא קטן, אבל לפחות הציצים שלי מודים לי עכשיו..

(אני חושבת שאכלתי סבון ברגע זה, פיכס...)

הגעתי למסקנה שכוס עמק, אבל אני הולכת להיות לבד בפאקינג חתונה הזאת. אני הולכת להיות יפהפיה, עם שמלה מדהימה ופשוט לבד..

ואתם יודעים מה..

so fucking be it..

נמאס לי לחפש ולרדוף אחרי משהו שפשוט לא קיים. מעולם לא עשיתי את זה, אין לי מושג למה התחלתי בזה עכשיו.

אני נרגעת, אני פשוט נרגעת..

לכל המתעניינים- תכנית ההבראה של פרייה מעצבים עובדת יחסית טוב. עם כל הבלאגן, אני הרבה יותר רגועה והרבה פחות עצבנית. אני אפילו אעז ואומר שאני נחמדה קצת (אבל רק קצת) לזולת.

שבוע טוב

פרייה

 

 

נכתב על ידי , 30/1/2005 16:56   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סייקו ב-1/2/2005 11:31



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)