לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

פלאגים, פלטינות, שמן ברקס.


ניסיתי לחשוב איפה אני עומדת בימינו אנו.

אז ברור שהמוח שלי עובד בתפוקה של 40% בימות החורף (ואנחנו עכשיו בחודש השנוא עליי עליי אדמות). אז ברור שמזה ניתן להוריד עוד 25% שנובעים מטמטמת הריון מתקדמת.

כשמשקללים את הכל, נראה שאני נותנת תפוקה של באזור ה-15% מעצמי. זה לא כולל להקריא סיפורים לקטנה. ללמד אותה להבחין בין טוב (אמא אני אוהבת אותך) לבין רע (אבל אני רוצה לראות אם העוגה בתנור מוכנה) ולרדת לאהובי היקר.

אם אני סוטה מהנושא, אני חייבת לומר ששווה שווה לקרוא ספרי BDSM ומנז'ים- למדתי רבות והאיש מרוצה. אבל לספרי הזבל נכנס בהזדמנות אחרת.

 

 

מבחינת הקריירה שלי דברים קצת תקועים.

עם כל הבלאגן שהיה עם אבא שלי, לא עבדתי ב-2012. לא בעסק העצמאי לפחות. בספטמבר עזבתי את האאוטסורס כדי לאסוף כוחות ולקדם את הביזנס. אבל אז נכנסתי להריון ובחיאת דינק, לא קל לי בכלל. אני חווה כאבים במקומות ש-אלף, לא ידעתי שקיימים בגוף שלי בכלל. ו-בית, לא חוויתי עם הספוגיונת.

מעניין שאני קוראת לה ספוגית על שם הפשלה שהביאה אותה לעולם. הילדה כבר כמעט בת 4 ומדהימה אותנו כל יום מחדש. אבל שוב סטיתי. נכנס גם לזה בפעם אחרת.

התחלתי לעבוד עם זוג בסוף נובמבר שסירב באופן חד משמעי להקשיב למה שהיה לי ללמד אותו. דרכנו נפרדו לא באופן חלק ולי ירדה המוטיבציה להיות גורו עבור אחרים. מאז היו טלפונים מתעניינים אבל אף אחד לא סגר איתי על כלום. הורים יכולים לקנות עגלה ב-4000 שקלים אבל לא מוכנים להוציא כמה מאוד שקלים על יעוץ שישנה את חייהם ולטובה.

 

נוט לעצמי, אני חייבת לקנות מדבקות למקלדת. אני תמיד מתבלבלת בין ט ו-א, בין ק ל-ר, בין ד ל-ג... הבנתם את העסק. את האותיות בסנסקריט, דרך אגב, אני רואה מצויין.

 

מבחינת הליך ההרזייה...

(הגענו לנושא כואב) חברה אני בהריון!! אני לא עושה דיאטה בהריון!! אז תרדו ממני בבקשה!!! חיוך

 

מבחינה זוגית, הרשתי, באמת שנתתי לאישון אור ירוק ללכת ולשחרר את עצמו אצל מישהי אחרת, כל עוד הוא מגן על עצמו הפעם לשם שינוי אני לא רוצה לדעת מי זו. אבל הוא לא רוצה (לפחות זה מה שהוא אומר לי) המבחר של בנות המין היפה שמקיפות אותו באזור של החור שבהר כולל טברייניות ובנות העמק הקולניות. הוא טען שהוא מעדיף לעשות ביד. או לחילופין לחכות ללשון שלי. כיף לי.

 

 

OMG, מישהו פתח בדירה אחרת לגמרי את ברז המים ואני שומעת את זה אצלי..

WTF???????

אני מרגישה כאילו החזירו אותי פלאשבק עצבני למעונות רזניק באוניברסיטה העברית

WTF??? X2

 

 

נכתב על ידי , 19/2/2013 10:59   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, חפירות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)