לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

אנגליה אהובתי


נתקלתי בשיר של סנדרסון דרך בראוזינג אקראי בדיסקים של אהובי היקר. ברור שהגרסה ששמעתי הייתה של כפיר בן לייש מזייף ולא של סנדרסון.

בכלל, אני לא אוהבת את החבורה העכשווית שסנדרסון הקיף את עצמו בה בשנים האחרונות. אבל זה לא ממש קשור כרגע. הייתי בהופעה שלו יחד עם הלהקה. נהנתי מהשירים וניסיתי להתעלם מזמרי הרקע. הכי מוזר היה שהוא סיפר בדיחות שקראתי עליהן בספר שלו.

אבל שוב אני גולשת.

 

השיר הזה גרם לי לחשוב על תום.

כן, אותו תום הג'ינג'י- האהבה הראשונה שלי באנגליה. בגיל 16 אמרתי לו שאני אוהבת אותו שניה לפני שנפרדנו והוא גיחך. כמה אומץ היה לילדה בת 16 לומר דבר כזה. אולי לא היה לי יותר מידי שכל באותם ימים. חשבתי שבזמנו כתבתי לו מכתב, או שהתחלתי לכתוב המוני טיוטות של מכתבים שמעולם לא נשלחו אליו. חשבתי שאם הייתי פוגשת אותו היום, הוא צריך להיות בן...

בן 42. אני הכרתי אותו כשהוא היה בן 23

ברור לי כיום, למה קשר רציני בין שנינו בשנת 94 לא היה דבר ריאלי. אבל בשבילי, החופשה הזו באנגליה בגיל 16, הייתה החופשה הטובה ביותר שחוויתי בתור teenager.

כשפתחתי את הפרופיל הראשון שלי בפייסבוק, ניסיתי לאתר אותו. לא רק אותו. אבל לצורך העניין נשאר עם הסטוקריות רק עליו. ראיתי תמונה של מישהו שנראה לי מאוד דומה ושלחתי לו הודעה. מעולם לא קיבלתי תשובה נכון להיום.

אז כמו שאומר השיר- מעניין איפה איפה היא הלכה..

 

  

נכתב על ידי , 27/2/2013 19:32   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, סיפורי חארטה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)