לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

מטומטמות העולם, התאחדו! אין לכן מה להפסיד חוץ מאת המוח שלכן


"סתם חברים"- רובין סיסמן

תירגום (לא משהו לפי דעתי)- איה בר

עמוד: 206

חשבתי לכתוב קצת מאיפה נובע הניק שלי ומה המהות של כותרת הבלוג שלי. כיוון שזה העלה שאלות לאחרונה וגם כי בא לי.

קודם כל אני רוצה לציין שקיבלתי הרבה מחמאות לאחרונה, אמרו לי שלא מבינים למה בחרתי לעצמי כזו כותרת, הרי אני ממש לא מטומטמת..

עד כאן עם הקומפלימנטים לעצמי.

פרייה היא אלה, במיתולוגיה הצפונית היא אלת האהבה והפוריות, וגם היפהפיה מכל האלים . אם משווים אותה למיתולוגיה היוונית, אני חושבת שהיא סוג של אפרודיטה. אולי קצת פחות "בעייתית". 

הספר הזה הוא סיפור על שני "ידידים" (את הביטוי אעלק בעלק כבר שמעתם ממני??). ג'ק הוא סופר של ספר אחד, הוא דרומי שחי בניו יורק ונמצא במשבר כתיבה רציני. הוא קיבל פירסום ענק עבור הספר הראשון שהוא כתב ומאז הוא לא מצליח לשחזר את ההצלחה. פרייה (מוכר לכם?) היא בריטית בת 35 בערך (למרות שלא תמצאו בספר שום איזכור לגיל הספציפי שלה ), היא עובדת בגלריה לאמנות. יש לה בוסית שלא נותנת בה אמון, אחות כלבה ותככנית, שורה ארוכה של חברים ומאהבים, משפחה בעייתית, חברה טובה פמיניסטית ואת ג'ק. נק' הפתיחה של הסיפור הוא שהחבר של פרייה זורק אותה והיא כיאות לאישה נטולת קשרים, מוצאת את עצמה בלי מקום לגור בו, על כן היא מתנחלת אצל ג'ק. כמו כן, קו העלילה המרכזי הוא שפרייה מחפשת ללא הרף בן זוג לקחת לחתונה של אחותה בת ה-25 שמתקיימת באנגליה..

התרגום, כאמור נוראי ביותר, אבל הספר חביב לאללה. הוא לא לוקח את עצמו ברצינות והסוף כמובן ידוע מראש.

הבעיה עם הספר הזה, שהוא האחראי לבעיות הפסיכולוגיות העמוקות שפיתחתי לגבי בן הזוג לחתונה של אחי. אולי עבר לי בראש סוג של רצון להפי אנד משל עצמי. עם כל הבעיות של ג'ק ופרייה בסוף הם הרי מוצאים את האהבה האמיתית של חייהם. אבל לא..

החיים הם לא רומן שמסתיים בסוף שמח.

אני לא בחורה שידועה בזה שהיא מחזיקה ידידים בקירבתה, מעולם לא הצליחה כנראה שמעולם לא תצליח- אני לא מאמינה במזוכיזם וידוע שידידות אפלטונית בין גבר לאישה לא קיימת, אני לא מאמינה בזה!! (פה אני יודעת שיקומו האנשים שיסתרו אותי)

כפי שכבר בטח הבנתם, גם את הניק וגם את הכותרת שאבתי מהספר הזה. אבל זה הדבר ביחיד שאני לוקחת ממנו. אני נפטרת מכל הבעיות שלי (לעזעזל, כבר קראו לי חולת נפש בגלל החיפושים האובססיביים אחרי בן זוג לחתונה הזו ).

מיתולוגיה זה נושא שחביב עליי,אבל על זה אני אכתוב כבר בפעם אחרת, גם על האהבה החדשה שלי לכדורגל..

שיהיה סוף שבוע נפלא

פריה- האלה חמה מהצפון הקר

נכתב על ידי , 11/2/2005 03:12   בקטגוריות סיפרותי  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya and the work ב-21/2/2005 09:36



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)