לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

סיום תקופה


יש לי כ"כ הרבה לכתוב על- הלידה, על בית היולדות, על השהות בבית החולים, על קטני, על השהות איתו בבית.

אבל אני חושבת עכשיו דווקא על ספינקה היקרה.

אתמול הייתה מסיבת הסיום במעון, אליו היא הלכה ב3 שנים האחרונות. וזה היה לי קשה ביותר.

היא נכנסה אל המעון בגיל 11 חודשים. שם היא למדה להחזיק בקבוק ובכלל לשתות מבקבוק. שם היא למדה למחוא כפיים. שם היא למדה ללכת על שתי רגליים ושם היא הכירה את החברים.

במעון הזה אני הכרתי אמהות, חלקן נחמדות חלקן פקאצות.

כששנה שעברה עלתה האופציה להכניס את ספי לגן עירייה כבר השנה, בינואר אמרו לי שהיא עדיין לא בשלה. דברים השתנו כשהגיע חודש יוני ובכ"ז השארנו אותה במעון עם החברים ובעיקר עם הגננות שהיא כ"כ אוהבת.

ועכשיו?..

מחרתיים יום אחרון ואני? אני בדמעות.

כ"כ קשה לי המחשבה שספקוצה היקרה כבר לא תינוקת והיא הולכת לגן של הגדולים. קשה לי לחשוב על ההתאקלמות שלה בגן הזה של הילדים הגדולים ואיך היא תסתדר.

קשה לי המחשבה שאולי אנימעבירה לה חששות ונוירוזות שאולי היא לא הייתה חווה אותם בעצמה. אבל היא כ"כ חששנית..

אני עוד מסתכלת על תמונות שלה שהיא הייתה תינוקת וזה נראה לי כ"כ מזמן.

 

חכי מעט קטנה שלי לפני שתגדלי

בוכה

נכתב על ידי , 31/7/2013 11:34   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, ארועים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרמוז מלך הקופים ב-9/9/2013 21:42



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)