לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

תק המבחנים הזו..


אני מנסה לחזור אחורה ולקבוע..

האם זו תק המבחנים הגרועה ביותר שהייתה לי עד כה? או שהיו יותר גרועות ממנה...

אני לא טובה במבחנים, או בעבודות, או בעמידה בדד ליינים כשחושבים על זה. הכל התחיל גרוע עם המוות של ע' ומשם הדרדר יותר ויותר, כמו כדור שלג..

לא עוזר כשהשלט הזה, הדף עם המסגרת השחורה עדיין תלוי באונ' ובעבודה שלי. שבוע הבא יהיה ה-30 למוות שלו..

בכל אופן, בחצי יש לי:

מועדי ב (אין לי מושג אפילו כמה, לא יכלתי להביא את עצמי לספור).

3 סמינריונים (בעצם 2.5).

עוד תק' מבחנים של סמסטר ב.

ואחד אלוהינו אלוהינו אלוהינו שבשמיים ובאאארץ..

היום קראתי שוולנטיין, כמו סילבסטר, גם היה כומר מאוד אנטישמי אבל זיווג אלפי זוגות, ע"כ המציאו עבורו חג..

חשבתי על נק' מעניינת אחת, מאוד מאוד לא אופיינית לי..

היום וולנטיינס ויש לי דייט..

אם אתם לא מתחרפנים, אז אני מאחלת לכם שיהיה לכם ערב נפלא.

 

נכתב על ידי , 14/2/2005 16:54   בקטגוריות בית ספר  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-16/2/2005 20:31



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)