לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

פוסט קצר ואף משעמם.. מה לעשות, אני צריכה לסתום ת'פה..


חזרתי לש.מ!!

הלכנו קלואי ואני עד למושבה הגרמנית בשביל למצוא מדריכה שהיא לא בהמה כמו גורו- לשעבר

פייר..

לא התגעגעתי לחירטוטים של המדריכות, היא לא אמרה שום דבר היה חדש לי. אבל צריך את המסגרת ובלה, בלה, בלה. הדבר שהכי הצחיק אותי היה כשהיא אמרה לי: "יש לך עלייה של חצי קילו". הסתכלתי עליה בתמיהה :לא שמרתי במשך שלושה חודשים, לא התאמנתי במשך חצי שנה ויש לי עלייה של חצי קילו?"...

סחתיין עליי!

יש לי לכתוב עבודה. על כתבי יד איטלקיים במאה ה-16. כשניגשתי לקורס חשבתי שיהיה מעניין, יתעסקו באיורים, ידברו על המעטרים. במקום זה המרצה התעסקה בעריכה הטכנית של הכתבים, מי אסף מה (יענו ברנז'ה פלורנטינית), מה כתוב שם (מעניין לי ת'תחת בערך כל הסידורים העבריים וכיתבי קיקרו הנוצריים).

טוב נו.. בקטנה- 7 עמודים.


אני רוצה להתלונן!!

זה הכי קשה שבעולם לסתום את הפה..

לקחו לי חלק מאוד מאוד מהותי בבלוג ואמרו-

keep your big mouth shut!!

נראה לכם הגיוני??

נראה לכם שאני מסוגלת??

הנה המבחן הגדול ביותר שעמדתי בפניו איי פעם..

(אל תנסו להבין)

 

נכתב על ידי , 16/2/2005 08:54  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הגרגמל ב-20/2/2005 16:43



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)