לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

ביום שאחרי הקרב..


איזו כותרת דרמטית..

אז ככה- שתדעו שהבלונד שלי קוצר שבחים. כולם אומרים לי שממש מתאים לי. ומי שחושב שזה לא יפה סותם ת'פה או שומר את זה לעצמו, כי ממש לא מעניין אותי מה אנשים שהם לא אני חושבים.

אז על פי בקשת הקהל..

מה שטוב הוא, כל הסיפור של החתונה הסתיים, הטירוף נגמר.

 אני לא אתאר מה לבשתי, איזה תסרוקת הייתה לי ואיך היה האיפור- אני רק אגיד שהייתי 100ממת. באמת הייתי יפה וסוף סוף אפילו היו לי מתניים, בגלל המחוך..

זה שלא יכלתי לנשום, או לשבת ואת העובדה שהציצים שלי נשפכו ממחוך הזה- על זה אני לא מדברת כאן.

החופה הייתה נורא מרגשת: הרב היה ממש חמוד. אני עם הדיעות הקדומות שלי, ציפיתי לאברך לבוש בשחור וזקן עד הברכיים, סטייל אליהו הנביא או לפחות אורי זוהר. אבל, בא אחד נורא חמוד עם עיניים כחולות וכיפה סרוגה שהסביר לי ולאחקטן את כל מה שמתרחש. הבעיה היחידה שכל החופה, לא יכלתי להפסיק לצחוק- כל המעמד הזה פשוט הדחקתי את הצחוק פנימה והצלם הזה מצלם כל הזמן תמונות..

אחרי החופה הורדתי את הנעליים כי הן הרגו לי את הרגליים וקיפצתי כל הערב יחפה. בשלב מסויים כשהרחבה הייתה ממש מפוצצת מאנשים חמקתי לשירותים והסתכלתי על עצמי..

ב-360 מעלות, כי ככה החדר היה בנוי. הסתכלתי טוב טוב טוב על עצמי ו"בירכתי" אותו..

הברכה הייתה מכל הלב על שהוא חתיכת בן ז** שלא יכל להמתין שבועיים ונתן לי להתמודד עם כל ה"בקרוב אצלך" לבדי. אח"כ התחלתי לצחוק, אבל ממש לצחוק, כמו מטורפת וירדו לי דמעות מהעיניים. לא יכלתי להודות למזלי הטוב שפתר אותי מעונשו של זה, שלימד אותי שאני בעצם בחורה שהיא ממש לא מתוסבכת, שאין לה שאלות לגבי דת ויהדות ויודעת טוב מאוד מה היא רוצה ומה היא לא, על מה היא תלך ועל מה בשום פנים ואופן אני לא אתפשר!

 (girl power)

ראיתי שגם הוא קצת נרגע מהשטויות שלו, אני מקווה מאוד שהוא איבד את הרצונות שלו להחזיר בתשובה אנשים, שיצא עם בחורה דתיה, נאוה וחסודה- והכל יהיה פשוט בסדר. אתה תראה שאני צודקת (אני תמיד צודקת)

כפי שאמרתי הכל היה נורא יפה, האוכל נורא טעים (או כך שמעתי, לי לצערי הרב, לא יצא לאכול כלום ), הלהקה היתה פשוט מדהימה (היו שני רקדנים שנראו כמו באסטה ריימס, כל אחד יותר יפה מהשני, הם שרו ורקדו, אךךך... ) ואני הייתי חביבה, נחמדה לכולם- נישקתי, חייכתי ואמרתי תודה לכולם כשאמרו לי "בקרוב אצלך".

עכשיו שבלאגן איננו, אני מקווה מאוד שאני אוכל לחזור לתהליך ההרזייה שלי, למכון כושר שלי (עוד היום) לסמינריונים שלי, (בכ"ז לאונרדו דה וינצ'י קורא לי בשמי) ולתכנון הטיול. (על זה עוד לא כתבתי, פוסט גדול ומפורט, בהמשך).

אחרי החתונה נסעתי לבלות את סוף השבוע עם בת דודה דוגמנית. הסתכלתי על הקטלוג החדש שהיא הוציאה, היא דוגמנית הבית של "עונות", יצא ממש יפה.

אכלתי מלא ולא עשיתי כלום, היה פשוט נהדר..

טוב..

ועכשיו לשגרה ולרוץ שוב אחרי הלימודים בניסיון לסגור את התואר ולסיים אותו בכבוד סביר.

שיהיה לכולם שבוע נהדר והמשך חיים נפלאים

פרייה

 

משהו מאוחר יותר- מיצי מתקשרת איתי רק דרך חלון התגובות בבלוג. כיוון שכשאני עולה מולה במסנג'ר היא לא עונה לי!!

רמז רמז אליך, יא זונה

 

נכתב על ידי , 10/4/2005 10:48   בקטגוריות ספירת מלאי  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-15/4/2005 10:18



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)