לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

אצלי הכל בסדר


איזה קטע..

יש לי שני אימיילים, של שני אנשים שונים שמנויים עליי, שקוראים להם שניר, אתם אחים?

הלכתי לישון אתמול ב-8 וחצי בערב, אחרי שהבטחתי לפקחוס שאני אתקשר אליו ונצא היום (ז"א,אתמול) בערב. מלא זמן לא רקדתי וזה דיי דיגדג לי בכפות הרגליים. אבל כפי שכאמור קרה, נחרתי בערך 12 שעות והתעוררתי היום ב-8 בבוקר, כשהפלאפון שלי צלצל את התזכורת היומית לקחת גלולה.

באסה

ממש רציתי לצאת ולשתות (ולעשן, אבל זה לא עומד על הפרק בכלל) ולהשתולל. אחרי כל מה שמתרחש בלימודים שלי, אני חייבת להתפרק איכשהו. מה שעשיתי במקום היום היה, להבריק את הדירה. כשאני לא מנקה, אז אף אחת אחרת לא עושה את זה. כמות הניירות שהצטברו בפח האשפה בשירותים היו מגעילים כל ג'יפונר רגיל. הרצפה נהפכה לשחורה, אי אפשר היה לראות באיזה צבע הבלטות. מה שעוד קרה ביומיים האחרונים זה שנשברו המון המון דברים בדירה. המאפרה של כפרה (לא שהיא טרחה להרים את השברים), הנורה של מנורת הלילה שלי ובקבוק השמן- מזל שהוא היה ריק. דבר נוסף שהצלחתי לעשות זה לגרום להפסקת חשמל בדירה. הקומקום שלנו מקצר, כפי שנוכחתי לדעת אחרי שקצין גיבור מהביטחון בא לדירה ובדק את כל השקעים שבמטבח, חמווווד .

בנתיים הכנתי מרק ירקות.

אחרי שניקיתי והתקלחתי, עשיתי לג'וני טיפול 10000.

עד להיום בבוקר הנורטון אנטי וירוס שלי פג תוקף וג'וני היקר חי על זמן שאול. עכשיו יש לו אנטי וירוס חדש, תודות ליועצת המחשבים שלי, שכתבה פוסט על תמיכה במחשבים אצלה בבלוג ונתנה קישורים לכל מה שחשוב וצריך. (תודה לך). ניקיתי אותו מכל הוירוסים שחדרו, מכל הסוסים הטרוייאנים, מכל תוכנות הריגול וממסנג'ר (לא צריך מסנג'ר). במקום זה הורדתי skype כדי שאני אוכל לדבר עם מיצי שנמצאת בניכר. למישהו בא לתת לי מתנה אוזניות עם מיקרופון?  נו מילא.. אני אבקש מאחגדול שיקנה לי, הרבה זמן הוא לא קנה לי מתנות ואני מתעלמת מהעובדה שעכשיו יש לו אישה בשבילה הוא קונה את המתנות. מה שמזכיר לי שאני צריכה לשנות את השם שלה כאן מה"מיועדת" ל.. למישהו יש הצעות? מוזר לי לקרוא לה גיסתי

וואלה..

עקב תגובות של הסחלב (הנה שיניתי עבורך) והאלכוהליסט (נו אפנס, נשמה) שמתי לב שאכן הסתכלתי על כל עניין האקסים שלי בצורה קצת פשטנית ודיי חד צדדית. לכן החלטתי לחקור גם את הצד השני של המטבע, לנסות לראות מה אני חושבת ואיך התחושות שלי לגבי אלה שאני עזבתי. האם עשיתי את זה בצורה יפה? האם התייחסתי אליהם בכבוד המינימלי? האם יש מצב שהם מאשימים אותי באותם הדברים שאני מאשימה את אלה שעזבו אותי? אכן נקודה למחשבה (בפוסט הבא).

מצב הלימודים שלי לא טוב,בכלל!

אבל יש לי נקודת אור אחת קטנה, אולי. יש לי אפשרות לאישית לוחצת עם המזכיר של ועדת הוראה באונ' שלנו. ביום ראשון אני אלך לנסות לסדר משהו איתו (בתקווה שהוא רחום וחנון, אני באמת שלא יודעת, לא שמעתי עליו דבר) נראה מה יהיה, בתקווה שהכל יסתדר איכשהו.

בכלופן, בעבודה ההיא שכתבתי על כתבי היד האיטלקים בפירנצה, ב-3 שעות וללא שום מראה מקום וביבליוגרפיה, המרצה נתנה לי 80 . אין לי מושג על מה, מגיע לי 50. הכל הפוך באונ' הזאת!

שיהיה לכולם סופש יפהפיה ומרגש, עם מז"א מצויין, אני רצה להדליק נרות- השבת נכנסת.

אוהבת-

פרייה


עידכון- 21:18

איזה קטע (נוסף) היום יומולדת לגדול מכולם: לאונרדו דה וינצ'י

אני לא ידעתי, מסתבר שבגוגל כן. נושא הסמינריון שלי והבחורה המפורסמת ביותר בעולם.

נכתב על ידי , 15/4/2005 17:33   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya בעבודה ב-16/4/2005 21:06



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)