לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

אי אפשר להחליף משפחה


פיל קולינס אמור להגיע לארץ . אני יודעת איזה תאריך אני הולכת לשריין בנובמבר, זה יהיה סופר של מתנה ליום הולדת.

יהיו אשר יתהו (ואני ביניהם) מה קרה להתנחמדות שלי ולכל ההחלטות היפות שהגעתי אליהן בתחילת השנה. כנראה שמידי פעם, אני צריכה איזה ריאליטי צ'ק, משהו שיזעזע אותי ויגיד לי שאני צריכה להבין שאני לא חיה בבועה, שיש אנשים סביבי, ראלים ו-וירטואלים. אני חשה שאני אצליח להרגע רק אחרי שאני אדע מה קורה עם הלימודים שלי. אני צריכה שהסלע הזה ירד לי מהחזה ובדחיפות..


יצא לי לדבר היום קצת עם תיפלצת.

לאלה שלא טורחים לקרוא את הרשימות שלי בצד - תיפלצת היא אחת השותפות שלי.

אני לא כ"כ אוהבת לדבר איתה. כי איתה זה לא דיון, היא מדברת וכל האחרים צריכים להקשיב- ככה זה כשאתה אוהב לשמוע את הקול שלך בלבד. אבל היום דיברנו, אחרי שהיחסים ביננו היו מתוחים זמן לא קצר. היא סיפרה לי על המשפחה שלה ואני הזדעזעתי.

הם 4 אחים במשפחה, מתוכם 3 אחים לא מדברים אחד עם השני.

עם אחותה הקטנה היא לא מדברת כיוון שהיא מפונקת, חסרת אחריות ואגואיסטית. לתפלצת נשבר מזה והיא החליטה שנמאס לה. זו לא פעם ראשונה שאני שומעת על יחסים בעיתיים בין אחיות. בין כל החברות שלי זה ככה, שהחברה שלי היא האחות הגדולה ותמיד אחותה הקטנה מפונקת יותר ובלתי נסבלת. אין לכם מושג כמה פעמים אמרתי בשנים האחרונות תודה להוריי שלא עשו לי אחות..

עם אחיה היחסים מסובכים יותר, הוא פשוט שונא אותה!

אותי זה הדהים: היא המשפחה שלך ומשפחה לא בוחרים. איך אתה שונא מישהו שנאה כזו תהומית? נשגב מבינתי. המצב ביניהם מעבר לבר תיקון. היא טוענת שהוא יכול להיות כ"כ אכזרי והיא ממש מפחדת ממנו. ע"כ הפיתרון שהיה הכי טוב לשניהם הוא פשוט לנתק מגע. גם אחותה הקטנה לא מדברת עם אותו האח.

ההורים שלה לא עוזרים יותר מידי, אין נסיונות גישור ופיוס בין האחים מצידם. זה הסביר לי כ"כ הרבה דברים על תיפלצת, על דרך ההתנהלות שלה- היא דפנטלי באה מבית לא פשוט ויש לה הרבה מאוד בעיות..

אצלי, לגדול בבית היה לא קל. אבל חלק גדול מחוסר הקלות הזו נבעה ממני ומהאדם שהייתי בגיל ההתבגרות. היחסים שלי עם אחקטן לא היו חלקים ואחגדול בכלל עזב את הבית עבור פנימייה צבאית בגיל 15.אבל עכשיו היחסים ביננו הרמוניים. אנחנו מסתדרים מצויין ואנחנו חברים טובים. לא עולה על דעתנו לא "לדבר" אחד עם השני ולא להיות בקשר, אפילו עם הוא לא רציף ויכול להסתכם בשיחת טלפון פעם בשבוע. אנחנו יודעים שאנחנו אמיתיים ואנחנו בסדר.

אני עדיין שמחה ומודה להוריי עד היום שלא עשו לי אחות ובעיקר לא קטנה

אני קצת מרחמת על תיפלצת, לא פשוט בכלל..

טוב..

לילה טוב לכולם

פרייה


אני הולכת להציק קצת לסייקו. הרבה זמן לא עשיתי את זה, תגעגעתי..

 

נכתב על ידי , 18/4/2005 00:53   בקטגוריות ארועים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-20/4/2005 13:16



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)